Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb voorheen nog nooit interesse gehad in een duel deck maar hier zitten zulke leuke kaarten in voor heel weinig geld dat ik deze mogelijk wel ga kopen.
Oh god. Ik was er al een beetje bang van na aanleidning van de wazige foto van hierboven, maar de art van Spectral Procession is zoooooo slecht.
Die borsten Hoe komt dit door QA?
Hoe moeilijk is het om spirits te tekenen? Ik bedoel de FNM-art (ook in deze set btw) van Lingering Souls is ook al matig vergeleken met de normale art. Blijkbaar hebben de meeste artists er toch moeite mee om het goed op papier te krijgen.
mjah, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook voor de losse kaarten wil hebben. Ik heb zoveel ervan dat in verschillende decks kan dat het wel de moeite waard is.
Maar tot die tijd ga ik ze eerst eens lekker tegen elkaar uitspelen!
De alternate art van Blightning en Mortify is wel uber stoer
De nieuwe art voor Spectral Procession is matig, maar de andere alternate arts zijn allemaal heel erg tof Met name Mortify, Browbeat en Death Grasp springen er echt uit.
Nu weet ik helemaal zeker dat ik dit DD ga halen!