Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Twee nieuwe judge foils bekend: Flusterstorm en Xiahou Dun

MagnusMagicus
13 jaren geleden
Twee nieuwe Judge kaarten bekend!

Het zijn Flusterstorm en Xiahou Dun, the One-Eyed.

Bron: MTG Salvation
 bijgewerkt door MagnusMagicus 13 jaren geleden (Extra plaatje met mooie vent toegevoegd)
Cas146
13 jaren geleden
Cool! En? Ga jij die krijgen?
BasicB
13 jaren geleden
Cool

(foto 1, geschoren. Foto 2 ongeschoren ?)
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Nee, Judges krijgen niet zomaar foils toegeworpen, daar moet je retehard voor werken
Waus
13 jaren geleden
Xiahou Dun, the One-Eyed is wel cool om foil te hebben
Eterna
13 jaren geleden
Misschien tijdens de volgende judge get together
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Flusterstorm en Xiahou Dun, the One-Eyed toegevoegd met plaatjes. Nog niet de mooiste, dus als iemand een betere tegenkomt hoor ik het graag
royalroy1990
12 jaren geleden
wie is de man op de foto's? is dat magnus?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Lol nee, dat is een of andere Amerikaanse judge . Zie het fototopic voor mijn hoofd .
Xarian
12 jaren geleden
Daar gaat weer een hoop inkomsten .

Maarre, hoe kom je "normaal" aan deze kaarten dan? Moet je een bepaalde niveau Judge zijn? Of op bepaalde events "judgen"?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Deze kaarten worden uitgedeeld aan Judges op Grand Prix en Pro Tour tournooien, als compensatie voor gemaakte kosten (reizen naar de locatie, hotelovernachtingen, dat soort dingen).

Je moet niet een bepaald level zijn, al zijn het in principe wel L2 en hoger judges die naar die toernooien gaan (of L1 die L2 willen worden).

Ook op Judge conferenties worden ze wel uitgedeeld aan de deelnemers, omdat die de moeite nemen om een paar dagen bij elkaar te zitten en van elkaar te leren (en Commander te spelen ).

Je krijgt ze dus niet zomaar, al heeft Wizards vorig jaar alle judges een Dark Confidant toegestuurd .
Xarian
12 jaren geleden
Damn, misschien moet ik maar eens proberen om judge te worden

Natuurlijk ook voor de gezelligheid
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik kan het je van harte aanbevelen, judge zijn is erg leuk! Je kunt op de Judge worden pagina meer informatie vinden.
Xarian
12 jaren geleden
Toch eens dat DCI nummer regelen dan .

Ik gaat er iig eventjes naar kijken. Aangezien ik zelf eigenlijk amper speel (of gewoon casual) is dit misschien wel een leuke optie. Maar goed, eerst eens kijken of ik de FNM haal.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik zou zeggen, kom aanstaande vrijdag naar de FNM!

Sean (seanfrenzy) en ik kunnen je dan verdere informatie geven, en meteen een DCI-nummer voor je regelen .
Xarian
12 jaren geleden
Ik ga het neergooien bij mijn partner in crime. Spelen wordt 'm helaas niet, want ik werk tot 19:00

Tenminste, dan neem ik aan dat ik ook gewoon een kijkje mag nemen?
 bijgewerkt door Xarian 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Natuurlijk! Je bent de hele avond van harte welkom . Vraag naar Sean of Mark en we leveren met plezier informatie!

En je kunt ook snel een frietje of pizza'tje naar binnen gooien, zolang je er maar voor 19.30u bent .
Xarian
12 jaren geleden
Dat zou dan ook de eerste keer sinds The Dark zijn dat ik aan een toernooi mee doe (en toendertijd werd ik heel erg hard in elkaar gerost )
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Wow, jij komt echt uit de "Dark Ages" . Hoe dan ook, je bent welkom!
Xarian
12 jaren geleden
Ik kom zelfs uit de Antiguities
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL