Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Value boosters, want set en draft boosters lijken teveel op

SceneFizza
20 dagen geleden
Wat moet je hier nu nog over zeggen?

Dit is toch simpel weg het kleineren en ondermijnen van je winkels en of klanten

Wotc: Nee, set en draft boosters, dat geeft zo’n gedoe met voorraden. Ach ja, we creërden eerst dit probleem wel, want daar hadden we natuurlijk helemaal niet op gerekend, maar dat lossen we voor jullie op met play boosters. Tja die zijn feitelijk gewoon net zo duur als de set boosters, dus ja draften wordt gewoon wat duurder joh.

Klant: Uhm okee best joh, tering gieren moeten ergens van vreten, ik vind het gewoon een leuk spelletje. Doen jullie, jullie ding, doe ik mijn ding.

Wotc: sjonge, jammer eh dat het allemaal zo soepel loopt, weer een omzet stijging van 80% of something something behaald. Maare we lopen inkomsten mis, die skirre lui of jonge vogels kunnen niet effe een play boostertje kopen, weten wat wij moeten doen, we moeten een extra booster beschikbaar maken van de kleine inkomens. Tata, een value booster. Kan je een beetje proeven aan de set.

Klant: wat een value booster? Value me f***** *ss, der zit nauwlijks value in. Het was toch allemaal niet handig al die verschillende boosters? Doe mij maar gewoon me draftbooster, offe me collecter play booster value set draft avondje kan morgen niet door gaan.
Luc
20 dagen geleden
Mijn eerste gedachte hierover ma aftermath en assassin's creed met 5 en 7 kaart boosters is het volgende:

Ze hebben aftermath verkeerd ingeschataar vonden het zelf een geweldig idee. Dat idee is in hun gezicht ontploft na alle commotie rond aftermath. Aangezien er jaren vooruit wordt gepland hebben ze aftermath soortgelijke boosters/sets voorzien voor de komende x sets (ik weet niet hoe lang hun productie de toekomst in gaat).

Voorspelling: < 10 kaarten boosters verdwijnen zodra we op het punt komen dat ze de planning hebben kunnen aanpassen.
 bijgewerkt door Luc 20 dagen geleden
SceneFizza
19 dagen geleden
Precies dit Luc, het van te voren plannen, maakt het dus zo belachelijk. De play boosters lanceren met allerlei leugens, want die waren 2 jaar geleden bedacht toen ze het zogenaamde draft en set booster probleem aan het creëren waren.

Mijn persoonlijke glazen bol voorziet dat het 1 a 2 keer per jaar een pre-release wordt, een Bundeltje bij een set die ik leuk vind en enkel nog singles aankopen.
Verder maar lekker cubes gaan bouwen en deelnemen aan die van anderen.
bartist
19 dagen geleden
Maar de nieuwe boosters zijn met kaarten van de reguliere set toch?

Ik vind het een beetje vreemd dat ze net twee boosters tot "1" booster omgetoverd hebben, maar nu dit soort vreemde dingen doen. Geen idee voor wie de boosters bedoeld is...
vanBazel
19 dagen geleden
Chaff boosters.
BluezamX
19 dagen geleden
Naam: value booster

Inhoud: "Each Value Booster contains 3 commons, 2 uncommons, 1 wildcard of any rarity, and 1 card that may be a land, a traditional foil, or a Special Guests card." AKA waarschijnlijk geen value



Voor de mensen die dit nog niet hadden meegekregen, zoals ik: Link
jelmerz77
19 dagen geleden
Ik ga proberen het positief te bekijken na alle negatieve berichten hierboven….

Dit is waarschijnlijk niet iets wat de gemiddelde Magic speler zal kopen.

Dit is een entry level product. Goedkoop instap product. Met alle prijsstijgingen van de afgelopen periode zijn de booster prijzen harder gestegen dan het zakgeld van een 10 of 12 jarige (genoeg ouders die fikse stijging in energie kosten en andere kosten hebben gehad) Ik kan me voorstellen dat kinderen nu niet die impuls aankoop van hun eerste pakje Magic kunnen doen van hun zakgeld. ( en daarna het spel worden ingezogen)
Dit kan op die manier voor nieuwe aanwas zorgen.

Ook staat in het artikel “selected stores” dan denk ik aan een Walmart in Amerika of een Toy Champs hier bijvoorbeeld, waar oma doorheen loopt om cadeautjes te kopen, ziet deze pakjes en denkt “vond kleine Timmy niet zoiets leuk?”
Ik snap dat iedereen graag een boosterbox / bundel in z’n schoen vindt maar dit is qua budget iets realistischer.

Zoals ik al eerder zei is dit niet iets voor de ervaren speler en het zou me ook niks verbazen als een Bazaar dit niet zou kunnen kopen. Mochten dat wel kunnen, dan is het wat bij de juiste prijs zou kunnen werken. (Lage instap prijs / hoge omloop snelheid)
Het zou niet de eerste keer zijn in een winkel dat ik 3 of 4 boosters koop en zeg “ach doe dat boostertje er ook maar bij om het of te ronden op een rond bedrag.

Gezien het recente verleden qua product ontwikkeling van Wizards zal dit wel weer op een fiasco uitdraaien, maar wie weet kan het nog een positief effect hebben.
Luc
19 dagen geleden
Er zou al een heel verschil zijn als er een rare gegarandeerd zou worden en 1 wild card slot wat dan van alles kan zijn. Maar nu krijg je toch het gevoel dat je veel te veel betaald voor 7 commons / uncommons
BluezamX
19 dagen geleden
Quote:
3 uren geleden
Ik kan me voorstellen dat kinderen nu niet die impuls aankoop van hun eerste pakje Magic kunnen doen van hun zakgeld. ( en daarna het spel worden ingezogen)
Dit kan op die manier voor nieuwe aanwas zorgen.

Ook staat in het artikel “selected stores” dan denk ik aan een Walmart in Amerika of een Toy Champs hier bijvoorbeeld, waar oma doorheen loopt om cadeautjes te kopen, ziet deze pakjes en denkt “vond kleine Timmy niet zoiets leuk?”


Dat is naar mijn mening juist iets negatiefs. Een goedkoop product maken met weinig waarde, om mensen die weinig verstand hebben van het spel uit te lokken om aankopen te doen. Beginners hebben er een heleboel van nodig om een deck te maken, en voor spelers met een deck is een normale booster handiger (ik neem aan dat de meeste jonkies geen singles kopen) want daar zitten meer kaarten in, dus waarschijnlijk meer in jouw kleuren, plus meer kans op coole rares.

Dan zou ik het een nog beter idee hebben gevonden als ze de oude gratis learn-to-play 30-kaarten packs die bij Core Sets zaten voor een euro of 2 bij de Intertoys verkopen, daar kan je ten minste het spel mee spelen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top