Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Changeling Outcast

Eladamri1
2 jaren geleden
Hallo,

Ik heb een vraag over Changeling Outcast en Silver-Fur Master.

Krijgt Changeling Outcast 2x +1/+1 van Silver-Fur Master, omdat Changeling Outcast zowel een rogue als en een ninja is?
bartist
2 jaren geleden
Nee, hij krijgt maar +1/+1
Dit is omdat de ability van de master 1 ability is

Ter vergelijking gebruik ik altijd Grand Arbiter Augustin IV. Daar krijgt een creature dat wit en blauw is korting omdat de korting voor blauw en wit twee losse abilities zijn.

Als er had gestaan "Other ninja's you control get +1/+1 (nieuwe regel) Rogues you control get +1/+1", dan hadden changelings +2/+2 gekregen
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Dat klopt! Een andere mooie vergelijking is Aven Brigadier. Die geeft alle Birds +1/+1 en alle Soldiers +1/+1, dus een Changeling Outcast krijgt dan +2/+2.

Silver-Fur Master stelt de vraag: "Ben je een Ninja of een Rogue?" en als het antwoord "ja" is, dan geeft hij +1/+1.
Aven Brigadier stelt de vraag: "Ben je een Bird?" en de vraag "Ben je een Soldier?" en geeft dan 0, 1, of 2x de bonus afhankelijk van hoe vaak je ja zegt .

Helpt dat? Als er nog vragen over zijn of bij zijn gekomen: stel ze! We helpen graag!
Eladamri1
2 jaren geleden
Bedankt voor jullie antwoord.

Ik had al wel zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.
Tudou
2 jaren geleden
Als je overigens op de eerste twee vragen van Aven Brigadier ontkennend antwoord zal hij concluderen dat je Superman bent
Gideon1544
2 jaren geleden
Quote:
25 minuten geleden
Als je overigens op de eerste twee vragen van Aven Brigadier ontkennend antwoord zal hij concluderen dat je Superman bent

Pffrrrt, lol!
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Haha! En ik maar denken dat het dan Super Grove Rumbler was
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL