Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Darien, King of kjeldor en Archon of CORONAtion

TheStovinator9000
4 jaren geleden
Hi iedereen,

ik heb een Darien, King of Kjeldor deck waarbij self damage het main thema is. Nou ben ik geintreseerd in de nieuwe monarch kaarten. dit maakt het interessanter voor tegenstanders om mij aan te vallen en dan kan ik soldiers maken. daarnaast is het een van de weinige carddraw in wit. een win win dus.

ik liep dus tegen Archon of Coronation aan (toepasselijke naam in deze tijden). Deze kaart zegt dat damage geen life loss veroorzaakt. betekent dit dat ik wel tokens maak? De damage effecten werken alleen bij damage en niet bij life loss.

joe!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, je krijgt wel damage (dus je Commander triggert en maakt tokens), maar je verliest geen leven!

Best of both worlds .

Let wel: als je dus aangevallen wordt en damage neemt (maar geen levens verliest), verlies je wel de monarchie, want je kreeg wel damage.
TheStovinator9000
4 jaren geleden
Oke oke een redelijk goeie kaart in Darien dus. Het probleem dat ik vaak ervaar met darien is dat je vaak genegeerd wordt totdat de tegenstander lethal heeft. Monarch kan roet in het eten gooien door dat kleine beetje cardadvantage. Cool
MitchDeBaas
4 jaren geleden
heey nice, krijg ik dan mn Smothering Tithe terug? nu je een andere vorm van Card draw hebt

oeps , scherp
 bijgewerkt door MitchDeBaas 4 jaren geleden
TheStovinator9000
4 jaren geleden
nee

smothering tithe is mana
 bijgewerkt door TheStovinator9000 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL