Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
In een nieuw commander deck wil ik de en-kor vrienden gaan spelen (bijv. Shaman en-Kor)
Deze kaart kan in principe oneindig vaak een van je eigen creatures targetten.
Als je vervolgens als target Task Force kiest wordt deze best wel dik.
Aangezien het deck om Doran, the Siege Tower gaat draaien kun je ook nog best leuk aanvallen.
Nog maar te zwijgen over de mogelijkheid de Task Force ook nog eens trample te geven.
De vraag is eigenlijk. Mag deze "combo" binnen de league bij bazaar worden gebruikt???
Je kan het zo vaak activeren als je wilt, dus het is een infinite combo. Het mag gebruikt worden, maar levert je wel min punten op (in ieder geval in combinatie met kaarten als de Task Force).
Hoezo een infinite loop? Je kan toch zelf bepalen of je iets redirect van shaman en-kor. Daarnaast kan het nooit meer zijn dan de hoeveelheid damage die de tegenstander doet.
Er hoeft helemaal geen damage te zijn om de ability te activeren. Die zegt alleen dat de eerstvolgende damage die gaat komen geredirect wordt. Maar je mag best de ability 1.000.000x activeren. Dat is technisch gezien niet infinite, maar je kunt het wel infinite keer doen als je wil, dus levert dat toch minpunten op.
Ik denk ook dat deze valt binnen de categorie infinite van de league. Het werkt eigenlijk net zoals Mikaeus, the Unhallowed, Woodfall Primus en Phyrexian Altar: je kunt het oneindig vaak activeren, maar het hoeft niet. Ik moet wel zeggen dat ik hij leuk en origineel gevonden is !
Hij is inderdaad leuk en origineel gevonden maar niet door mij
Het is een goed idee van de eigenaar van een vage gameshop
quote van de commander pagina:
"Het gebruiken van een oneindige combo kost je 6 strafpunten per oneindige combo."
Lees ik dit goed dat je hem in je deck mag hebben, op tafel mag leggen maar als je m niet gebruikt
je geen strafpunten krijgt?? En hoe zit dat met alleen Shaman en-Kor die target?
Of bij gebruik enkel wanneer er schade gedaan word op de shaman?
met alleen de shaman en-kor krijg je geen strafpunten ookal kan je dat oneindig doen. anders zou iedere speler met Lightning Greaves ook minpunten verdienen.
Als je infinite kan gaan maar het niet gebruikt krijg je geen minpunten.