Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Modern vraagje,,,, harmonic prodigy + ignoble hierarch

vanmaanen
2 jaren geleden
Als ik Harmonic Prodigy heb liggen en een Ignoble Hierarch, hoe werkt dan het 'triggers additional time' precies?

- kan ik 2 mana krijgen bij tappen van de Ignoble Hierarch? en zo ja kan ik de 2e keer een andere kleur kiezen?
- triggert exalted ook 2x als ik vervolgens met 1 creature aanval?

vragen, vragen...
Rody
2 jaren geleden
Een mana ability is geen triggered ability. Triggered abilities beginnen namelijk met when, whenever of at. Exalted triggered dus wel twee keer als je aanvalt met 1 creature. Een creature kan ook meerdere malen exalted hebben (bv door Sublime Archangel) en die triggeren dan los van elkaar als een creature alleen aanvalt, en zouden dus beide ook verdubbelt kunnen worden.
Blasty
2 jaren geleden
Zie ook de Ability hulp pagina.
vanmaanen
1 jaar geleden
Thanks beiden! Volgens de hulppagina voor Abilities is een mana ability wel een triggered ability dus dan zou ik wel 2 mana krijgen bij tappen? of kan dat niet ivm dat ik moet tappen?
 bijgewerkt door vanmaanen 1 jaar geleden (per ongeluk al op enter gedrukt)
TheRobinros
1 jaar geleden
Er staat dat "Triggered abilities die mana geven die triggeren op een mana ability zijn ook mana abilities." Dat is iets heel anders
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL