Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Opponent second mainfase

happymadness
8 jaren geleden
Ik speel momenteel een ally deck, nu had ik een vraag over de second mainfase van mijn tegenstander:

Mag ik mijn ally's tappen zoals Munda's Vanguard?
en mag ik ook dan de Scry ability van Seer's Lantern gebruiken?

Graag hoor ik van jullie of dit mag of niet, aangezien dit het deck een stuk beter maakt.
 bijgewerkt door happymadness 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ja, abilities mag je gebruiken op momenten dat je ook instants mag casten.
LegoRobster
8 jaren geleden
Het is vaak echter beter om zulk soort effecten te bewaren voor de end-step van je tegenstander. Door het op het laatste moment te doen, geef je je tegenstander niet meer de kans om er op sorcery speed op te reageren.
Daarnaast houd je het langst je mana open, waardoor je tegenstander in zijn eigen beurt extra voorzichtig moet spelen.
happymadness
8 jaren geleden
Quote:
LegoRobster 12-06-2016 om 18:21
Het is vaak echter beter om zulk soort effecten te bewaren voor de end-step van je tegenstander. Door het op het laatste moment te doen, geef je je tegenstander niet meer de kans om er op sorcery speed op te reageren.
Daarnaast houd je het langst je mana open, waardoor je tegenstander in zijn eigen beurt extra voorzichtig moet spelen.

Dat was nemelijk de reden dat ik het vroeg.
Bedankt voor het antwoord dan zal ik aankomende FNM me deck testen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL