Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Realm-cloaked giant

Justian2002
9 maanden geleden
Als je nou nog een kaart specifieke vraag hebt, kan je ze altijd als reactie van de kaart plaatsen
Jeff
9 maanden geleden
Quote:
6 uren geleden
Als je nou nog een kaart specifieke vraag hebt, kan je ze altijd als reactie van de kaart plaatsen


Er is niets mis met het vragen van regelvragen in het regelvragen forum. Maar als het inderdaad een vraag is over een enkele kaart, kan hij ook prima bij de kaart zelf geplaatst worden.
Ajani99733
2 maanden geleden
Ja, als je tegenstander "Realm-Cloaked Giant" gebruikt en de adventure-kaart "Cast Off" speelt, worden alle niet-reuzen wezens van alle spelers vernietigd, inclusief die van je tegenstander. "Cast Off" heeft de tekst "Destroy all non-Giant creatures," wat betekent dat deze spreuk geen onderscheid maakt tussen jouw wezens en die van je tegenstander. Het vernietigt gewoon alle wezens op het slagveld die geen reus zijn, ongeacht wie hun controller is.






______________________
https://www.medipakiet.pl/benefity-dla-firm
Justian2002
2 maanden geleden
Hebben we weer zo’n gekke poolse site
MrAdrian
2 maanden geleden
Quote:
56 minuten geleden
Ja, als je tegenstander "Realm-Cloaked Giant" gebruikt en de adventure-kaart "Cast Off" speelt, worden alle niet-reuzen wezens van alle spelers vernietigd, inclusief die van je tegenstander. "Cast Off" heeft de tekst "Destroy all non-Giant creatures," wat betekent dat deze spreuk geen onderscheid maakt tussen jouw wezens en die van je tegenstander. Het vernietigt gewoon alle wezens op het slagveld die geen reus zijn, ongeacht wie hun controller is.






______________________
https://www.medipakiet.pl/benefity-dla-firm


ff een human check. Wat is de poolse site in je reactie?
Justian2002
2 maanden geleden
Denk niet dat ie human is… gezien het feit dat de geschreven tekst heel chatGPT-ish overkomt
BluezamX
2 maanden geleden
Er is no way dat dit een mens is. Een zin als "dan worden alle niet-reuzen wezens van alle spelers vernietigd" heb ik sinds Het Oog des Meesters niet meer gehoord volgens mij

Het zomaar vermelden van buitenlandse sites zonder uitleg lijkt me sowieso ongewenst op een forum, maar dat laat ik aan de moderators over.
Justian2002
2 maanden geleden
Quote:
57 minuten geleden
Er is no way dat dit een mens is. Een zin als "dan worden alle niet-reuzen wezens van alle spelers vernietigd" heb ik sinds Het Oog des Meesters niet meer gehoord volgens mij

Het zomaar vermelden van buitenlandse sites zonder uitleg lijkt me sowieso ongewenst op een forum, maar dat laat ik aan de moderators over.


Geen fatsoenlijk Magic speler heeft het over ‘vernietigen’, ‘reuzen’ en ‘wezens’
Luc
2 maanden geleden
Ik speel altijd wezens in mijn bibliotheek van kaarten waarbij ik tracht de creaturen van mijn tegenstander die zich ook voordoet als magiër te vernietigen. Mijn doel is om zijn levenssaldo van 20 punten te verlagen naar 0.
SceneFizza
2 maanden geleden
Iemand al gek genoeg geweest om een Poolse afperser te helpen aan wat melkkoeien?
Justian2002
2 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik speel altijd wezens in mijn bibliotheek van kaarten waarbij ik tracht de creaturen van mijn tegenstander die zich ook voordoet als magiër te vernietigen. Mijn doel is om zijn levenssaldo van 20 punten te verlagen naar 0.


Momentje hoor, na deze bordschoonmaak moet ik al mijn schepsels in de begraafplaats leggen! Waren Artefacten en Betoveringen ook schoongemaakt?
Lavinius
2 maanden geleden
Enkel je relieken, want de spreuk "streng bevel" heeft een verscheidene modussen, waarvan de speler gekozen heeft om alle wezens met een kracht van drie of minder te liquideren, en ook alle relieken te vernietigen.


 bijgewerkt door Lavinius 2 maanden geleden
Blasty
2 maanden geleden
Tijd voor een human check op de create account pagina. Trieste tijden zeg.
Justian2002
2 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Enkel je relieken, want de spreuk "streng bevel" heeft een verscheidene modussen, waarvan de speler gekozen heeft om alle wezens met een kracht van drie of minder te liquideren, en ook alle relieken te vernietigen.





He gelukkig! Mijn Verstikkende Tienden en Ritmische Studie mogen dus blijven liggen. Wel jammer van die schatten die je opblaast! Oh ja, betaal je wel de 1?
vanBazel
2 maanden geleden
In reactie daarop wil ik mijn wezens graag nieuw leven inblazen. Als ik 15 of hoger weet te rollen breng ik ze rechtstreeks terug naar het slagveld, of bij een lagere uitkomst haal ik ze uit mijn begraafplaats en neem ik ze terug naar mijn hand. Ik betaal de 1 niet, want mijn manabronnen zijn nu uitgetapt.
Lavinius
2 maanden geleden
Die "onmiddelijk" zou ik graag tegenwerken met mijn "Tegenspreuk". Hierdoor produceert mijn mompelende mysticus een vogel, wat verdubbeld wordt door Delney, straatgewijze uitkijker.
vanBazel
2 maanden geleden
Is Delney niet reeds van het slagveld naar de begraafplaats gegaan door streng bevel?
Lavinius
2 maanden geleden
Nee hoor! mijn Delney is uit de begraafplaats gehaald dankzij een kosmische hergeboorte.
 bijgewerkt door Lavinius 2 maanden geleden
Justian2002
2 maanden geleden
Ik zou graag wel die spreuk tegen willen gaan met mijn Mana Afvoer!

Alle gekheid op een stokje, ik ben nu helemaal blij dat Magie: de Bijeenkomst in het engels is gebleven (iig voor ons haha)
BluezamX
2 maanden geleden
Ik krijg meteen flashbacks naar de NL dub van Yu-Gi-Oh, al legt hier niemand uit wat Pot of Greed doet (die laat je twee kaarten pakken)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 24 posts
  • Laatste post BluezamX 2 maanden geleden
  • Gemaakt door Edje_1991 9 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top