Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

tempt with reflections/vow of flight

nicofcb
10 jaren geleden

Ik heb een
in spel leggen met een Vow of Flighterop door mijn opponent.
Ik speel een Tempt with Reflections erop,kopieert ie dan die enchant mee?
LegoRobster
10 jaren geleden
Nee. Enchantments (en (+1/+1) counters) staan los van de kaart zelf, dus deze kopiëer je niet mee.
Lokkij
10 jaren geleden
Voor zo'n geval is gatherer, de database met alle kaarten, erg nuttig. Bij de rulings staat vaak het antwoord op de meeste vragen over specifieke kaarten. Zo staat bij tempt with reflections:

The tokens copy exactly what was printed on the original creature and nothing else [...]. They don’t copy whether that creature is tapped or untapped, whether it has any counters on it or Auras and Equipment attached to it, or any non-copy effects that have changed its power, toughness, types, color, or so on.

Wees echter vooral niet bang het op dit forum te vragen als je er niet uit komt.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Een kopie kopieert alleen de kaart zelf, niet alle dingen die erop liggen. Check de Copy pagina voor meer info.

Let trouwens op dat Thraximundar wel Legendary is, dus jouw kopietjes leggen direct het loodje en die van je tegenstanders niet .
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL