Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Underworld Dreams vraag en meer

vereenx
7 jaren geleden
heeey iedereen

ik was bezig met het aanpassen van me zwarte deck.
nu kwam ik met het idee om een 2de Underworld Dreams kaart in te doen, maar wat ik me af vroeg mag dit wel. want ik weet niet hoe het zit met dubbele enchantments
hopelijk kan iemand van jullie me helpen.

o mensen ook zoek ik een kaart waarbij ik Claustrophobia of een soort gelijke kaart kan ongedaan maken. dit moet wel in de zwarte kleur.
hopelijk kan iemand me helpen

als ik de kaart Cathodion in me deck wil doen zijn dan de mana die je krijgt perement of 1 malig.
hopelijk ken iemand me helpen.

groetjes vereen
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Hoi Vereen!

Je kunt je eigen post editen, we hebben liever niet dat je dubbelpost als dat niet nodig is . Ik heb dat nu even voor je gedaan .

Je mag elke kaart 4x in je deck doen en die mogen ook gewoon meerdere keren op tafel liggen. De enige uitzondering zijn kaarten die Legendary zijn. Daar mag elke speler maximaal 1 dezelfde van op tafel hebben. Maar afgezien daarvan kun je gewoon 2 of meer Underworld Dreams op tafel leggen en in dat geval krijgt je tegenstander ook meer damage voor elke kaart die hij of zij pakt.

Zwart is extreem slecht in het verwijderen van enchantments. Ik heb deze pagina gemaakt, ik hoop dat je daar wat aan hebt: Artifacts en enchantments slopen in zwart.

Wat je ook nog kunt doen, is het creature waar de Claustrophobia op ligt sacrificen, bijvoorbeeld aan Viscera Seer. En hem daarna terughalen, bijvoorbeeld met Rise from the Grave .

En Cathodion geeft eenmalig die mana, op het moment dat hij doodgaat. Je moet ook op dat moment de mana gebruiken, anders ben je het kwijt.

Als je nog meer vragen hebt: aarzel niet en stel ze!
vereenx
7 jaren geleden
heey

o srry zal er de volgende keer op letten
okii top dan ga ik die binnekort nog even halen.
ik ga je pagina even bekijken thanks voor je ideeën.
okii top thnkss.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Succes! Ik sluit dit topic, want de vraag is beantwoord. Nieuwe vraag? Open gerust een nieuw topic!
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL