Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vraag over clonen en reactie hierop. (borborygmos and fblthp

hambetwing
1 jaar geleden
Hallo,

Ik heb een vraag over Borborygmos and Fblthp en het clonen hiervan.
Wat gebeurd er precies (naar aanleiding van de legendary rule) in het volgende scenario?

-Borborygmos and Fblthp ligt op mijn speelveld;
- Ik cast Rite of Replication met Borborygmos and Fblthp als target.

- Kan ik de activated ability van Borborygmos and Fblthp activeren ergens in dit scenario om de sacrifice rule te omzeilen en dus terug de library in te sturen?

-Zo ja, moet ik de abilty activeren in response op het casten (omdat de target al gekozen is) of pas bij de de ETB van de token?

Ik heb vrijwel geen clone kaart in mijn deck zitten voor deze commander, maar ik wil e.e.a. gaan playtesten.

Als iemand me hierbij kan helpen, thanks!
 bijgewerkt door hambetwing 1 jaar geleden
Cobaltius
1 jaar geleden
Volgens mij zijn dit de twee opties:
Je hebt een Borborygmos and Fblthp op het veld en een Rite of Replication op hand. Je cast de Rite of Replication targeting Borborygmos and Fblthp.
1) Je activeert de ability van Borborygmos and Fblthp. De ability resolved. Alle targets van Rite of Replication zijn illegaal en daardoor resolved het niet/fizzled het.
2) De Rite of Replication resolved. Voor dat je priority krijgt (en dus voor dat je de mogelijkheid hebt om de ability van Borborygmos and Fblthp te activiren) worden state based actions gechecked. Je hebt twee legendary permanents met de zelfde naam, en dus moet je er een sacrificen.

TLDR; het werkt niet.
hambetwing
1 jaar geleden
Hoi Cobaltius,

Bedankt voor de info, was al bang dat het niet zo zou werken.
Mocht ik dus clonen, dan moet ik kijken naar Spark Double-achtige kaarten.
Zijn er inmiddels ook genoeg van gelukkig .
axlar
1 jaar geleden
Je kan er ook aan denken kaarten toe te voegen die omschrijven dat "the legendary rule does not apply", zoals Sakashima of a Thousand Faces en Mirror Box.
Left4Doner
9 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
random link


Ah, natuurlijk.-random poolse domeinnaam-, de autoriteit als het aankomt op Magic rulings én vitaminen.

....niet klikken mensen.
 bijgewerkt door Jeff 9 dagen geleden
marcoboth
9 dagen geleden
Ik heb maar even hammer time toegepast
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top