Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik speelde pauper en tegenstander kwam met de kaart Palace Sentinels. Hij werd dus de Monarch.
Prima, maar blijkt dat je dan een extra kaart mag pakken? Ik kende deze kaart niet (en ken de Conspiracy kaarten eigenlijk uberhaupt niet) maar vind het wat raar dat dat kaart pakken nergens staat. Er is ook geen emblem oid voor met uitleg.
Ps: op het help forum op deze site staat dit eigenlijk ook niet bij deze ability, misschien die wat verduidelijken?
Die 2e zin "whenever a creature deals combat damage to you, its controller becomes the monarch." is trouwens een interessante die mijn opponent ook niet benoemde...
Klinkt als een leuk potje...
"Ik speel deze kaart waar ik de volgende voordelen van krijg. Ken je het niet? Nou ja ik mag er kaarten door pakken. Hoe ik er weer vanaf kom moet je zelf maar uitzoeken, doei"
Klinkt als een leuk potje...
"Ik speel deze kaart waar ik de volgende voordelen van krijg. Ken je het niet? Nou ja ik mag er kaarten door pakken. Hoe ik er weer vanaf kom moet je zelf maar uitzoeken, doei"
Niemand heeft gezegd dat het om een democratische monarchie gaat