Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Om onze lokale FNM winkel een store level up te geven, organiseren wij in samenwerking met BOZspellen een standard toernooi. Waarom zou je meedoen? We zijn een gezellige community en willen een casual, ongedwongen sfeer overbrengen aan onze spelers. Dit toernooi is ook een goede oefening voor bijvoorbeeld de GP in Utrecht. Dankzij de winkel kunnen wij jullie een fantastische eerste prijs aanbieden namelijk:
Daarnaast gaan er voor iedere deelnemer twee boosters in de prijzenpot.
Wanneer: zondag 13 april 2014
Locatie Tapperij de Kroon
Bosstraat 21
4611 NB Bergen op Zoom
Deelname kost 5 euro en voldoe je op ter plaatse aan de kassa
Er is ruimte voor 50 deelnemers. Toeschouwers zijn welkom.
Aantal rondes: 5 rondes van 50 minuten en de top 8 krijgt een play-off
Aanvang: 12 uur
Deur open: 11.00 uur
Rules Enforcement Level: competitive Decklijsten mee!
Head judge: Alex De Bruijne
In Tapperij de Kroon kun je aan de bar wat te drinken halen. Het binnen consumeren van eigen etens- en drinkwaar is helaas niet toegestaan. Er is een broodjes en frietzaak twee deuren verderop. De locatie is goed te bereiken met voldoende parkeerplaatsen in de omgeving. Vanaf het station is het een kwartier lopen. Op onze website staat een kaartje van de omgeving.
Inschrijven kan via de website
Voor vragen kun je contact opnemen met mij via een PM of mailen naar magic@bozspellen.nl
We zouden jullie graag verwelkomen op ons toernooi om er een gezellige dag van te maken!
De website is voorzien van nieuwe informatie en plattegrond. Inschrijven kan nog steeds. Er is plaats voor 50 personen.Lijkt het je dus leuk om mee te doen of wil je meer informatie, neem dan een kijkje op de site of stuur mij een PM.
Dan voeg ik gelijk een paar vragen voor je toe:
- Wat is het Rules Enforcement Level?
- Wordt er met decklijst gespeeld?
- Voor hoeveel mensen is er plek?
- Is die limiet al bijna bereikt (en hoe bijna)?
- Wat kosten drankjes op de locatie?
- Eten op de locatie is niet toegestaan, wat is er ter plekke wel beschikbaar? (tussen rondes kun je nou eenmaal niet altijd naar de super om de hoek lopen)
@ Ancient One: er bleek inderdaad een storing te zijn in de automatische e-mail, deze wordt verholpen. Iedereen krijgt zo wie zo in de week voor het toernooi nog een e-mail van ons, waar alle handigheden op een rijtje staan.
Inmiddels hebben we al 36 aanmeldingen, maar zitten we nog niet vol! Lijkt het je wat, schrijf je dan gerust in.
Heeft de automatische e-mail nog steeds last van de storing, ik heb me namelijk zondag 13-04 ingeschreven en ook nog geen bevestiging via de mail gehad.
Als me inschrijving gelukt is naar wie dienen we de decklist te sturen de site zegt dat we deze van te voren in te leveren maar er staat geen mail adres bij.
Op de site wordt gesproken over: "Lever van te voren je decklist in". Je kan hem mailen naar magic@bozspellen.nl maar neem ook AUB een fysiek exemplaar mee!
Ik kan bevestigen, dat iedere deelnemer die zich via de site heeft aangemeld, goed en wel is doorgekomen en staat ingeschreven voor aankomende zondag! Een ieder ontvangt vanavond of morgen een e-mail met kort samengevat de belangrijkste punten. We zitten inmiddels op een kleine 40 deelnemers, wat echt fantastisch is! De laatste punten zijn doorgenomen en we verheugen ons op jullie komst.
Mocht je onverhoopt niet meer kunnen, laat dit dan ook even weten door het hieronder te melden of mij een PM te sturen.
Wil ook even langs deze kant jullie bedanket voor een top event.
Ik zelf ben 2-3 gegaan met leuke potjes, mijn maat is zelfs top 8 gegaan en is met 7 boosters naar huis gegaan.
Hoop dat jullie er meer gaan organiseren.