Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
... en het brouwsel is af. Ik ben benieuwd; poe, alleen commons uit 3 large en 1 small set, en daar moet je het maar mee doen. Het is ook grappig hoeveel kaarten unc zijn waarvan ik dacht: Common!
Misschien wel goed ook, anders hadden we een hele meta vol Rally the Peasants gehad, vast - ja dat is dus een unc waar ik al een half deck omheen had bedacht voordat ik door had dat die vlieger dus niet helemaal op gaat.
Voor de brouwers: bij magiccards.info kun je een query zoals:
ftandard r:common [De rest van de query]
bijvoorbeeld:
ftandard r:common c!rb o:"enters the battlefield"
tikken; dit geeft alle rode en/of zwarte standard-legal commons die 'enters the battlefield' in de rules text hebben.
Let wel op dat je nu ook rancor e.d. krijgt en die mogen dus NIET (rancor is ooit op common geprint maar niet in ISD/DKA/AVR/M13/RTR) - in de sidebar staan de printings en de rarity, daar moet dus een van die 5 met 'common' bij staan, anders mag die niet.
Slim pickings, maar ik heb toch een leuke gimmick bij elkaar kunnen sprokkelen, heb er zin in!