Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Delft

BluezamX
8 jaren geleden
Hey Commander fans,

Ik vroeg me af of er mensen in regio Delft een keer Commander wilden spelen. Ik heb een deck met 4 proxies, aangezien ik nog test, en wil dit graag een keer uitproberen. Helaas kan ik met mijn vrienden weinig spelen ivm school en werk. Zouden mensen wellicht geïnteresseerd zijn om een keer op de Bazaar een potje te spelen?

Mvg,
Jasper

*Ik ben woensdag de hele dag, vrijdagmiddag en zaterdagmiddag beschikbaar.
 bijgewerkt door BluezamX 8 jaren geleden
bartist
8 jaren geleden
Als je nog een laatste persoon zoekt voor de woensdag, dan kun je me een berichtje sturen
Dan nog kan ik niets garanderen want studie, maar dan weet je me in ieder geval te vinden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Zondag op de Bazaar spelen lijkt me minder comfortabel, want dan zijn ze dicht .
BluezamX
8 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 26-09-2016 om 10:03
Zondag op de Bazaar spelen lijkt me minder comfortabel, want dan zijn ze dicht .

Dat wordt dan inderdaad lastig ja
Quote:
bartist 26-09-2016 om 10:01
Als je nog een laatste persoon zoekt voor de woensdag, dan kun je me een berichtje sturen
Dan nog kan ik niets garanderen want studie, maar dan weet je me in ieder geval te vinden

Als we 3-4 man hebben kunnen we op een woensdag wel een potje spelen ja ^^
Bobst3r88
8 jaren geleden
Wanneer de legeau begint kan je ook op woensdagavonden met veel meer mensen EDH spelen bij de BoM
JEV
8 jaren geleden
Lijkt mij ook wel leuk om mee te doen op zaterdag (of misschien vrijdag)
LegoRobster
8 jaren geleden
Zaterdag is er ook een NKQ, dus ik weet niet of er dan ruimte voor jullie is.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Check inderdaad wel even of er een toernooi is en als dat zo is, vraag dan bij de Bazaar na of het uitkomt .
BluezamX
8 jaren geleden
Het wordt inderdaad lastig om in een stampvolle Bazaar nog Magic te spelen, of we moeten zelf een tafeltje meenemen. Ook al betwijfel ik het of Jan en Ralf dat kunnen waarderen

En dat is best wel een goede! Misschien ga ik op een vrije woensdag avond nog wel langs de bazaar voor een avondje Magic. Had er helemaal niet aan gedacht.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
De Bazaar is 's avonds alleen open als er een event is, dus zorg dat je niet voor een dichte deur of bij een druk event staat . Tip: bel ze gewoon even .
BluezamX
8 jaren geleden
Oh nee ik bedoelde om mee te doen met Commander de eerste woensdag in de maand. Niet dat ik inderdaad even aan kom fietsen en een plek aan een tafel claim of zoiets.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Oh top! Is echt een aanrader, die Commander toernooien! Men speelt meestal geen cutthroat decks (en dat wordt ook niet aangemoedigd door het puntensysteem), dus ook met minder ervaring of een minder bruut deck kun je een heel toffe avond hebben .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL