Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben pas weer begonnen met magic en wil weer verder met Commander, moet wel weer inkomen dus ik ben op zoek naar commander spelers rond Rotterdam om een casual en misschien later een competitief groep te maken, beginnende of ervaren spelers zijn allebei welkom.
Iets waar ik een hekel aan heb zijn infinite combo’s en die zal ik nooit gebruiken in me decks.
Je bent bij ons welkom, wij spelen in Pernis, Rotterdam. casual en casual commander. En we spelen zowel met nieuw spelers als terugkerende spelers. Mocht je meer info willen stuur me gerust een privebericht. Liefst ook met je Whatsapp erbij, daar reageer ik verder namelijk sneller en gemakkelijker
Ook hier reageer ik op! Wij zijn ook een actieve groep met 50 man omgeving rotterdam/vlaardingen/dordrecht. we hebben huisregels die we met elkaar afspreken voordat we gaan spelen, ook beginner friendly etc.
Ik heb al een tijd een commander deck liggen en zou graag eens willen beginnen met Magic spelen. Ik woon in Vlaardingen.
Ik ben dus een nieuwe speler. Misschien dat ik via deze weg in contact kan komen met Magic spelers. Stuur mij gerust een PM.