Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDH in Enschede?

DarthosOfMeletis
2 jaren geleden
Dag allemaal,

Mijn naam is Alex, ben begin 30 en ben een jaar geleden naar Enschede verhuist vanwege werk. Lange tijd geen fysiek Magic gespeeld sinds de geboorte van mijn zoon, gevolgd door de pandemie en verhuizing vanwege werk. Maar ja, het kriebelt, dus ik wil wel weer eens een potje spelen!

Over mij: EDH is mijn favoriete format. Ik ben niet echt competitief ingesteld. Als er gelachen kon worden en elke speler gave plays heeft laten zien, dan is mijn avond geslaagd. Ik speel voornamelijk decks gebouwd rond een mechanic, een tribe of aan de hand van een bepaalde restrictie.

Hoop binnenkort met een aantal van jullie weer eens kaartjes te kunnen leggen!
burtyoungsters
2 jaren geleden
Ik woon sinds een half jaar in Enschede! En ook nog zoekende naar mensen in Twente om EDH mee te spelen. Dus laten we de krachten bundelen ;-)

Ik weet dat er FNM wordt gespeeld in cafe de Vluchte. Misschien dat daar meer gegadigden te vinden zijn. En volgens mij bij de spelletjeswinkel in Hengelo spelen wat meer mensen ook commander. Ik geloof in Enschede bij comicasa niet echt.

En hopelijk zijn er wat meer (import)tukkers op dit forum
DarthosOfMeletis
2 jaren geleden
Hee,

Leuk dat je reageert! Goed voorstel om samen de krachten te bundelen en op zoek te gaan naar wat meer mensen. Ik stuur je in ieder geval een PM

Bij café 'De Vluchte' werd voor corona wel gespeeld, maar ik had vernomen dat de vorige eigenaar van deze zaak is overleden. Misschien dat er iemand hier is die kan vertellen wat de actuele stand van zaken is?

Ben het met je eens: hopelijk zijn er meer mensen uit Enschede/Hengelo/Haaksbergen die van een goede pot EDH houden!
DarthosOfMeletis
2 jaren geleden
Even een up:

Inmiddels al met twee mensen contact gelegd, nog een en er is een speelgroep! Ben jij die vierde?
DarthosOfMeletis
2 jaren geleden
Even opnieuw onder de aandacht brengen.
DarthosOfMeletis
2 jaren geleden
Via dit forum is er een spelersgroepje ontstaan. We zijn inmiddels twee keer bij elkaar geweest. Super gezellig, chille mensen & veel gave decks en kaarten voorbij zien komen! Echt mooi om na de pandemie deze hobby weer op te pakken.

Mocht je nu in Enschede of omgeving wonen en nog zoekende zijn naar een speelgroep, schuif dan bij ons aan!
offspring
2 jaren geleden
Woon totaal uit de richting maar vind het leuk om te lezen dat dit hier is ontstaan. Veel plezier samen!
Rathi_Dragon
2 jaren geleden
Mooi om te lezen!
Ik zocht even geleden ook enkele spelers voor een groep (Den Haag/Delft/Rotterdam).
Momenteel is de app-groep gevuld met 10 personen. Spelers komen van heinde en ver, maar het is elke avond en nacht (laatst was het half 3) heel erg gezellig. Niemand kende elkaar, maar dat maakt met dit spel zeker niet uit, je zit er allemaal met hetzelfde doel: Magic spelen.

Voor mensen die twijfelen om te reageren op de post van DarthosOfMeletis: probeer het is een keer, je kan het altijd bij één keer laten. Wie weet wat voor speelgroep er ontstaat met mooie avonden MtG.
Andytje053
1 jaar geleden
Heey ik kom ook uit ensche de en zoek ook mog een groep
DarthosOfMeletis
1 jaar geleden
Quote:
7 dagen geleden
Heey ik kom ook uit ensche de en zoek ook mog een groep


Ik heb jouw bericht gezien en je een privé-bericht gestuurd!
Hiddevandijk1993@gma
1 jaar geleden
Hallo allen! Is deze thread nog actief? Ik wil graag mijn krachten bundelen voor edh! 😁😁
DarthosOfMeletis
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Hallo allen! Is deze thread nog actief? Ik wil graag mijn krachten bundelen voor edh! 😁😁


Ik heb je een bericht gestuurd!

@anderen: 3 leden van de groep zitten regelmatig op dit forum, dit draadje wordt wel in de gaten gehouden.
OmicronGuy
1 jaar geleden
Hoi allen!

Ben binnenkort een weekje in Enschede en had de vraag of er in de buurt iets was om magic te spelen, speel zelf commander
Nemisis86
2 uren geleden
Snelle tip als die niet gegeven is: Comicasa in Enschede Volgen op Facebook regelmatig eea te doen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top