Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zoek naast de commander nights bij de bazaar een speelgroep om edh mee te spelen. Ik woon zelf in Tanthof, dus alles in de buurt van Delft is haalbaar. Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je aan de speeltafel!
Wellicht is onze commander groep wat voor jou. We zitten voornamelijk bij elkaar thuis in berkel en rodenrijs en of Ridderkerk. Voornamelijk zitten wij in berkel en rodenrijs om diegene de meeste ruimte heeft .
Als je een keer zin hebt om mee te spelen stuur me gerust een Pm. Wellicht tot snel
Wellicht is onze commander groep wat voor jou. We zitten voornamelijk bij elkaar thuis in berkel en rodenrijs en of Ridderkerk. Voornamelijk zitten wij in berkel en rodenrijs om diegene de meeste ruimte heeft .
Als je een keer zin hebt om mee te spelen stuur me gerust een Pm. Wellicht tot snel
Het lijkt me ook leuk om een speelgroep op te zetten voor degenen die er nog een zoeken, zoals Pixie en Exodia. Handig ook dat jullie zo dichtbij wonen! 4 zou denk ik al genoeg zijn om een potje te spelen, dus we zijn al onderweg
Op de Koornbeurs (in de binnenstad van Delft, Voldersgracht 1) spelen we de laatste tijd ook bijna uitsluitend EDH, dus jullie mogen ook altijd hier aanschuiven. Gewoonlijk op maandag, maar de laatste tijd meer op dinsdag, zo ook morgen. Het begint meestal tussen 20u-20u30.
Hallo mensen,
Zelf woon ik in Voorhof, en begin ook weer zin te krijgen in wat edh krachtmetingen. Is er een speelgroep waar ik eens zou kunnen aanschuiven?