Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[EDH] Spelers gezocht (Noord Limburg) - Groep gezocht (Zuid

SuperStalker
3 jaren geleden
Dag allemaal,

Voor onze groep in Noord-Limburg zijn we op zoek naar spelers. We spelen casual EDH met goede kaarten (niet competatief). Nieuwe spelers zijn welkom. Iedere week spreken we op de app af bij wie er wordt gekaart. Als je interesse hebt, laat me maar weten.

Zelf ben ik niet in staat om iedere week mee te spelen met de groep, heb de behoefte niet meer om telkens zo lang te rijden. Ik ben daarom op zoek naar een kaart groep in de buurt. Ik ben een ervaren speler 30+, ik woon in Maastricht, ik vind het niet erg om naar steden in de buurt te rijden.

Groet,
Willie
Bolas974
3 jaren geleden
Hi daar, woon iets boven Venlo (Arcen/Velden), hoe ver is dat van jullie groep?
Lasy2505
2 jaren geleden
Hallo bolas

Ik woon ook in velden en ben opzoek naar Magic spelers in de omgeving. Speelt u nog Magic? Ik speel niet echt commander ma vooral historic of standaard.

M.v.g Tim
 bijgewerkt door Lasy2505 2 jaren geleden
TheCrabMan77
2 jaren geleden
Hi allemaal,

Ik ben opzoek naar een groep die paper commander met me wilt spelen. Ik woon in Horst en heb het er zeker wel voor over om een stukje te reizen.
Nixilis1924
2 jaren geleden
Hello, I live in Venlo. Would anyone be up for meeting to play some cards? How can we exchange details on this platform haha?
Silentmies
1 jaar geleden
Quote:
1 jaar geleden
Hallo bolas

Ik woon ook in velden en ben opzoek naar Magic spelers in de omgeving. Speelt u nog Magic? Ik speel niet echt commander ma vooral historic of standaard.

M.v.g Tim

Hey, Bolas lasy en Nixilis. Ik woon in Grubbenvorst heb een hele groep locals waarmee we kaarten. Zin om eens te spelen? Groet Mies
Silentmies
1 jaar geleden
Quote:
7 maanden geleden
Hello, I live in Venlo. Would anyone be up for meeting to play some cards? How can we exchange details on this platform haha?

I live in Grubbenvorst we have a group with local people from Venlo. If you want to play sometime let me know
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL