Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Voor onze groep in Noord-Limburg zijn we op zoek naar spelers. We spelen casual EDH met goede kaarten (niet competatief). Nieuwe spelers zijn welkom. Iedere week spreken we op de app af bij wie er wordt gekaart. Als je interesse hebt, laat me maar weten.
Zelf ben ik niet in staat om iedere week mee te spelen met de groep, heb de behoefte niet meer om telkens zo lang te rijden. Ik ben daarom op zoek naar een kaart groep in de buurt. Ik ben een ervaren speler 30+, ik woon in Maastricht, ik vind het niet erg om naar steden in de buurt te rijden.
Ik woon ook in velden en ben opzoek naar Magic spelers in de omgeving. Speelt u nog Magic? Ik speel niet echt commander ma vooral historic of standaard.
Ik woon ook in velden en ben opzoek naar Magic spelers in de omgeving. Speelt u nog Magic? Ik speel niet echt commander ma vooral historic of standaard.
M.v.g Tim
Hey, Bolas lasy en Nixilis. Ik woon in Grubbenvorst heb een hele groep locals waarmee we kaarten. Zin om eens te spelen? Groet Mies