Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM in Sittard?

Voron79
12 jaren geleden
Ik heb regelmatig (viavia) gehoord dat er in Sittard FNM events zijn, maar weet iemand ook waar en hoelaat en alle andere info die er voor nodig is? XD
magu
12 jaren geleden
tinyurl.com/fnmsittard voor alle info
NjitRam
12 jaren geleden
Ik kan het alleen maar aanraden Altijd gezellig in Sittard
M0biii
12 jaren geleden
Meer mensen die komende vrijdag naar FNMSittard gaan? Iedereen al helemaal klaar met hun RtR decks?
Eclavyrr
12 jaren geleden
Saphie en ondertekende zullen in elk geval aanwezig zijn, ik verwacht ook nog wel dat o.a. magu, NjitRam en pjcdekoning er zullen zijn. Er zijn ook een aantal andere bommers die meestal op de FNM in Sittard zijn, maar ik weet nier van iedereen de username uit mijn hoofd.
NjitRam
12 jaren geleden
Yup, ik ben er morgen ook weer gewoon bij.
Ben benieuwd wat iedereen aan decks heeft verzonnen en of mijn deck het daar een beetje goed tegen doet
Saphie
12 jaren geleden
De deckjes zijn gestest! We are ready!!!
Eclavyrr
12 jaren geleden
ik heb 2-3 potentiele decks waarvan ik er nog 1 moet finetunen. Het deck voor nu vrijdag ligt klaar
M0biii
12 jaren geleden
Ik hoop ook opgewassen te zijn tegen iedereen met mijn bescheiden deckje. Playtesten ging niet verkeerd.

Morgen maar de proef op de som nemen.
ilustra
12 jaren geleden
Sittard is gezellig om FNM te spelen, leuke mensen,. leuke, compacte sfeer en vriendelijk competief ook! Zelf ben ik woonachtig in Rotterdam en wanneer ik de weekenden bij mijn vriendin ben die in Sittard woont, speel ik altijd daar!

Kan het je aanraden!
M0biii
12 jaren geleden
Ik ben pas 2 keer geweest en ik moet zeggen dat de mensen echt heel aardig en behulpzaam zijn.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post M0biii 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Voron79 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL