Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gezocht: Casual commander speelgroep Ede/Arnhem/Utrecht/Amer

Hireax
3 maanden geleden
Hoi allen,

Ik ben recentelijk, na weet ik hoe lang gestopt te zijn geweest, weer een beetje begonnen met fysiek MtG spelen, i.p.v. alleen Arena. Daarbij focus ik me voor nu alleen op Commander. Uiteraard is het wel zo leuk om een beetje mensen te vinden waar je met enige regelmaat mee kunt samenkomen om wat te spelen.

Zodoende ben ik op zoek naar een groep waar ik eens bij kan aansluiten in Ede en omgeving. Zoals je in de titel ziet vind ik het ook niet erg om naar Arnhem, Utrecht of Amersfoort te reizen, dat zijn afstanden die ik er prima voor over heb. Mocht je onderdeel zijn van een groep, of een groep weten waar mensen graag samenkomen om op een casual manier Commander te spelen dan hoor ik het graag!

Om je een beetje inzicht te geven in wat ik dan daarin specifiek zoek:
- Vriendelijkheid en gezelligheid staan centraal, Magic is een vehikel voor een sociale avond
- Het is mij prima als mijn deck wat zwakker is dan de rest. Ik ben immers bezig met het upgraden van twee pre-cons, maar het power level ligt ook niet zo hoog dat elk deck Mana Crypt en aanverwante kaarten draait.
- Idealiter is de groep van wat oudere leeftijd (hoeft voor mij geen probleem te zijn, maar ik ben zelf 34)

Bij voorbaat dank voor je suggesties!!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 1 posts
  • Laatste post Hireax 3 maanden geleden
  • Gemaakt door Hireax 3 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top