Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

GrandPrix Amsterdam 22/10

Verdes
13 jaren geleden
Gaan er nog meer mensen van hier naar de RAI in Amsterdam voor de GP 22-23 Oktober? Miss is het een idee om daar tegen elkaar te spelen. Leek me wel leuk om daar een keer tegen de mensen te spelen waar we nu steeds mee praten.
Bassiuz
13 jaren geleden
Ik ga er misschien naar toe voor de sfeer en wat standard side-events. Maar daar ben ik nog helemaal niet zeker van.
Verdes
13 jaren geleden
Ik hoop dat je komt, ik ga namelijk ook standard spelen.
whiskykid
13 jaren geleden
ik ga er misschien heen hangt er even vanaf of ik mn deck op het niveau kan krijgen dat ik wil
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Jan, Ralf en ik gaan zaterdag ook. Ik neem in ieder geval een paar Commander decks mee

nvdwel en system (mijn respectievelijk neef en zijn zwager) zijn er dan ook die dag
Jeff
13 jaren geleden
Ik had voor de 22e afgesproken naar Spiel Essen te gaan en de 23e moet ik 'werken'. Misschien op vrijdag nog wat meepakken, maar dat begint allemaal al zo vroeg...
Kamerolifant
13 jaren geleden
Lijkt me leuk om te gaan. Ik zie op de site van de RAI verder geen informatie. Kan ik daar als bezoeker gewoon heen en meedoen met evt. side events? Daarnaast: wat kost een toegangskaartje?
Jan
13 jaren geleden
Volgens mij is toegang gratis, alleen deelname aan een event brengt kosten met zich mee.
Jeff
13 jaren geleden
Toegang is gratis. Alle info vind je op deze pagina, in het specifiek de public events waar je aan deel kunt nemen:
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/event/grandprix/amsterdam11#public
Vode
13 jaren geleden
Verdes ik ga lekker met je mee!
Verdes
13 jaren geleden
Cool chill. Lekkere Bazar pot!
Verdes
13 jaren geleden
@Magnus Jammer dan loop ik je net mis. Moet dan werken...
 bijgewerkt door Verdes 13 jaren geleden
Tamar
13 jaren geleden
Lol ik was er vanuit gegaan dat er alleen dat legacy toernooi was ... Maar dit is wel super vet al die toernooien . Maar is een eindje weg voor mij... Weet iemand toevallig of die vrijdag nog gratis ov is voor studenten ? Ik het gegoogled en kwam tot de conclusie van wel omdat herfstvakantie niet bij feestdagen staat. En dan heb ik nog een probleem want ik sta standby op het werk :/... Ben zaterdag vrij maar dan kost een treinkaartje me 25 euro...

Ik zal eens eventjes kijken of ik wat kan regelen... Ben bang dat het hem deze keer niet word .

Kan iemand mij ook iets vertellen over het niveau daar ? En miss volgende data van dit soort evenementen want het ziet er echt cool uit al die activiteiten, weer eens wat anders dan in een klein winkeltje draften .
magu
13 jaren geleden
ik twijfel nog, ligt er aan hoe mn zin is dat weekend
Eclavyrr
13 jaren geleden
Bagger! Uitgerekend zit ik dan net op een LAN party waar ik voor betaald heb, moet toch eens leren mijn events beter te plannen.
Rampenbram
13 jaren geleden
Wij (Maruki, beany en ik) proberen er ook bij te zijn! We zitten echter nog in de knoei met overnachting en werk..
 bijgewerkt door Rampenbram 13 jaren geleden
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Dat is het voordeel van een half uurtje van A'dam afwonen, lekker relaxed
Tamar
13 jaren geleden
Yeaaaaaah het lijkt erop dat ik en owndbyme er ook bij zullen zijn . Eerst FNM en dan naar naar Amsterdam daar pitten, kzal eens ff kijken wat we gaan doen , heb opzich wel zin in 2hg of sealed deck. Moet zondag alleen weer werken...

Gaan jullie ook draften ofzo of alleen standard? Kan je trouwens ook 2 evenementen doen, de tijd staat vaak wel tot erg laat... Word moeilijk kiezen... wil men standard deck eigenlijk ook wel showen... Maar ben ook bang dat er echt hele goede spelers zijn . Er zijn zeker ook veel Engels lui daar?
Tamar
13 jaren geleden
Hoe gaan we eig weten of we tegen iemand van Bazaar spelen xD ? Miss moeten we een teken hebben zoals *rubs forehead twice*. (stille hint naar iets , iemand??)
nvdwel
13 jaren geleden
Woot... ik zal er zijn. Commander, sealed, draft en veel plezier. My kind of day! Ik ga in ieder geval de zaterdag
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL