Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in Apeldoorn

chefrany
11 jaren geleden
hallo allemaal

Ik ben chefrany kom uit Apeldorn en ik ben opzoek naar spelers vanuit Apeldoorn en omgeving. Zelf heb ik al wel een vriend van mij die MTG doet hier in Apeldoorn maar er moeten er vast en zeker meer zijn en daarom deze oproep.

Reageer gerust op deze topic of stuur mijn een Pm
Alvast bedankt
MarcelN
11 jaren geleden
Present! Ik kom uit Twello, binnenkort uit Apeldoorn! xD
BrianDiks
11 jaren geleden
Hey Chef! Jij hier?
Jup en Marcel zou mij eens bellen voor een potje magic maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan!

Ben niet boos marcel... Alleen teleurgesteld...
MarcelN
11 jaren geleden
Haha!! Ja ik weet 't!! Komt goed Brian, komt goed!
BrianDiks
11 jaren geleden
Ik wacht in spanning af
Gerv
11 jaren geleden
Hey Ik denk dat ik van de kerst weer in apeldoorn ben, ik heb al een keer met MarcelN gemagicced !
MarcelN
11 jaren geleden
Terug uit 't Ierse straks Gerv? Gezellig!! Doen we weer 's een "Gathering"
Tobias149
4 jaren geleden
Spelen jullie nog en zo ja welk format ?
MarcelN
4 jaren geleden
Hey Tobias,

jazeker wordt er nog geregeld gekaart, hoewel 't natuurlijk met de huidige maatregelen allemaal wat rustiger is.

Er wordt binnen onze groep eigenlijk uitsluitend EDH gespeeld. Heel af en toe wordt er eens wat anders georganiseerd als een draft of Tiny Leader, maar dit is echt uitzondering.

Als 't je leuk lijkt om aan te sluiten, stuur me ff een PM met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe aan de appgroep.

Wie weet zien we elkaar een keer aan tafel!

Gr Marcel
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post MarcelN 4 jaren geleden
  • Gemaakt door chefrany 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL