Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic in het Westland

sven4president
11 jaren geleden
Beste mensen van de bom,

Ik vraag mij af wie er in het westland en omstreken woont.
Ik speel veel met een vaste playgroep maar dat is niet altijd mogelijk omdat dat in den haag is en ben nu benieuwd wie er in de buurt woont en afentoe zin heeft om een potje te spelen/ruilen.

Geintresseerd? Reageer op hierop of stuur een pm als je dit liever niet met iedereen deelt

Mvg,
Sven
 bijgewerkt door sven4president 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Valt Delft onder "Westland en omstreken"? Want dan kun je naar de BoM komen .
Neardal
11 jaren geleden
Ik vind Delft wel onder westland vallen hoor
sven4president
11 jaren geleden
Haha ik bedoelde gemeente westland. Ik fiets niet in een half uurtje naar de BoM anders was ik er wel vaker te vinden
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Ik kom uit Wateringen, maar als ik magic, is dat meestal in Delft, en heeeeel af en toe in Rijswijk.
lucas
11 jaren geleden
Ikzelf woon in De Lier en zou best af en toe en potje met je kunnen magicen of wat bij ruilen
DomusDraco79
11 jaren geleden
Ik kom uit Dordrecht, niet echt westland, maar kan er wel makkelijk naartoe rijden voor een avondje Magic
jjghwull
11 jaren geleden
Ikzelf woon in Wateringen. Binnen 20 minuutjes op de scooter ben ik in Delft.
skrymger
11 jaren geleden
Ik woon in het breeje durp, voor de westlanders onder ons
Merf
11 jaren geleden
Ik woon gelukkig niet in het Westland, maar het grenst er wel aan (Maassluis). Ben altijd in voor een potje magic, dus je kan mij altijd een PM sturen.
Danielstorm
11 jaren geleden
Ik woon in Delft dus kan best snel overal zijn. Heb de scooter dus stuur maar een bericht als je wilt spelen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL