Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hoi, zijn er mensen die in Amersfoort magic spelen en ergens af willen spreken? Vandaag kan ik niet. Het zal waarschijnlijk volgend weekend worden mits iemand reageert.
In amersfoort in de binnenstad, voorheen bekend als Spellenwinckel, maar nu als Spellenpoort komen de meeste samen.
Elke donderdag avond draft en we hebben zelfs een facebookpagina voor verdere informatie als prereleases en zelfs eigen gemaakte events. Je kan altijd naar binnen, in de hoek staan tafels en stoelen voor het gemak.
Zelf ben ik er weer een tijd niet geweest, maar er zitten er genoeg.
Ja ben er vroeger ook geweest. Maar vind het daar erg krap. Je zit met veel te veel op een hoop te spelen. Bij voorkeur zou ik gewoon in een cafetaria afspreken waar je meer ruimte hebt en minder mensen in een kleine ruimte zitten.
Lijkt mij leuk om ergens te meeten in Amersfoort en Magic te spelen, maar ik ben wel een beginner (krijg de epic set morgen binnen lol). Dus ik weet niet in hoeverre we dan op niveau kunnen spelen, maar ben ook op zoek naar iemand om mee te oefenen en uiteindelijk "wat serieuzer" mee te spelen.
Een relaxte kroeg o.i.d. heeft ook mijn voorkeur, al zal ik wsl ook wel ns bij de Spellenpoort binnen droppen, zodra ik het een beetje onder de knie heb.
even een klein tipje (a) in wijkcentra/buurthuizen kun je ook altijd mogelijkheden vinden om te kaarten. In het soesterkwartier staat de reset, in liendert de game, in schothorst lijn 16 en in hoogland de neng. je kan daar voor een leuk prijsje (max 15 euro per dagdeel) een ontmoetingsruimte afhuren en kaarten, mits het in verenigingsverband is en geen commerciele setting.