Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
wij zijn met een leuke groep actief in Gorinchem. Wij willen graag met meer mensen uit de omgeving spelen, zodat er meer afwisseling in de potjes komt. We spelen voornamelijk Commander. Vaak op een vrijdag of zaterdag zijn we wel te porren.
Lijkt het je leuk om eens aan te schuiven? Dan hoor ik je graag. Tis altijd gezellig en zo af en toe komen er ook lui uit andere plekken aanschuiven.
Wij zijn een groepje van 6 casual edh/commander spelers.
De helft komt uit r'dan/spijkenisse de andere helft uit regio Dord.
We spelen dan ook vrijwel wekelijks in Dord.
Meestal zijn we helaas maar met 3 of 4 tegelijk beschikbaar dus zou wat nieuw bloed erg welkom zijn.
We zijn allen 30+ en spelen al lange tijd samen.
De sfeer is zeer gemoedelijk en winnen is meestal ondergeschikt aan een leuke pot spelen.
Bij een nieuwe set doen we meestal ook wel een sealed of draft
R'dam-G'chem is wel stukkie maar Dord ligt mooi in het midden.
Wellicht willen jullie eens bij ons aanschuiven?
Heb je interesse, mail me dan op aithan44@hotmail.com">paithan44@hotmail.com
Ondertussen is de groep weer iets gegroeid en hebben we tegenwoordig regelmatig een leuke Commander avond op de agenda staan.
We zoeken nog enkele gezellige spelers om meer afwisseling te hebben in de decks die je op een avond tegenkomt. Wij hebben Commander decks variërend van zeer casual tot competitief, maar gezelligheid is belangrijker dan winnen. De gemiddelde leeftijd is 30+, maar jong en oud zijn van harte welkom!
Wil je meer informatie of wil je eens aanschuiven? Reply dan hier of stuur mij een PM.
Ondertussen groeit onze crew aan de keukentafel gestaag en kunnen we geregeld leuke commander avonden laten plaatsvinden in een ongedwongen en huiselijke sfeer. Tevens draften we ook wel eens.
Als je aan wilt schuiven, dan is dat natuurlijk mogelijk. Stuur mij maar een berichtje bij interesse.
We spelen af en toe nog steeds commander in Gorinchem en omgeving. Ik zal hier af en toe kijken, mocht je interesse hebben, drop een berichtje. We spelen voornamelijk Old School Commander. Zie dit deck als voorbeeld met de regels in de omschrijving:
Hoi allemaal, ik ben een commander speler en ben niet zolang geleden weer begonnen met mtg. Ik zoek een gezelige groep gamers om commander mee te spelen en deck uit te testen.
Ik woon in hoogblokland vlak bij gorichem. Ik heb ongeveer 4 goede deck en 6 in opbouw. Het zou gaaf zijn als ik jullie input kan krijgen voor deze deck.
Graag hoor of ik welkom ben, en zoja wanneer en waar ik moet zijn.
Hoi allemaal, ik ben een commander speler en ben niet zolang geleden weer begonnen met mtg. Ik zoek een gezelige groep gamers om commander mee te spelen en deck uit te testen.
Ik woon in hoogblokland vlak bij gorichem. Ik heb ongeveer 4 goede deck en 6 in opbouw. Het zou gaaf zijn als ik jullie input kan krijgen voor deze deck.
Graag hoor of ik welkom ben, en zoja wanneer en waar ik moet zijn.
hey, wij hebben een whatsapp groep en komen allemaal uit de omgeving van gorinchem.....
MRBOLAS_2020 er zijn diverse groepen in gorinchem, ik zit er in 2, 1 voor draften en 1 voor commander, ik kan je eventueel aan de whatsapp groep toe laten voegen als je je mobiel PM't
we proberen ook 1x in de maand in café de keizer te magicen.