Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Allereerst weet ik niet of dit goed staat. Indien niet, sorry!
Omdat we weer allemaal vet veel nieuwe kaartjes hebben gaan we met onze speelgroep weer eens samen komen om te ruilen. En daarbij geldt natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd!
De 23e zijn jullie allemaal van harte welkom in de kelder van de Koornbeurs (oude Underground, Voldersgracht 1) met jullie ruilmappen enzo. Daarna is er natuurlijk ook tijd en plek om een kaartje te leggen onder het genot van een betaalbaar speciaalbiertje
De maandagen beginnen meestal om een uur of 9 maar de kelder is de hele avond open.
Nee het is niet dat ik direct iets zoek masr het is meer in verhouding van wat ik heb met of het de moeite waard is om te komen. Ik heb nou niet bepaalt de beste kaarte dus dat is het meer.
Thomas34 15-02-2015 om 22:44
Ik zou ook graag langs willen komen, maar ik moet die dag daarna weer vroeg beginnen. Dus als er nou iemand/een groepje is dat al wat eerder komt?
Maurice 19-02-2015 om 18:13
Nee het is niet dat ik direct iets zoek masr het is meer in verhouding van wat ik heb met of het de moeite waard is om te komen. Ik heb nou niet bepaalt de beste kaarte dus dat is het meer.
Ah zo, ik zal wat meer dan m'n map meenemem dan. Neem ook vooral wat decks mee!
Maurice, voel jezelf niet 'te beginnend'. Ik weet zeker dat ze je op weg willen helpen, tips geven en daarna de vloer me je aanvegen met hun decks, zodat ze je nog meer tips kunnen geven . Als je kunt: lekker gaan, en dan pas besluiten of het beviel!
Het verschilt heel erg, de spelers zijn van net beginnend tot intense pro's die grote matches spelen waarvan ik de namen niet eens ken
Je bent in principe welkom vanaf 17u30 maar het is een beetje jammer als iedereen erg gespreid komt, dan loop je misschien wel een hoop mis.
Zelf zal ik er de hele avond wel zijn. Tussen 18u30 en 19u30 (ongeveer) zal het wel leeg zijn in de kelder aangezien er dan eettafel is boven dus de meeste mensen van de Koornbeurs zijn dan aan het eten.