Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep gezocht in Delft

Pixie
2 jaren geleden
zoals de titel zegt... Van Casual Commander tot minder Casual vind ik prima en mensen ertussen die aan het groeien zijn...
Heb veel verschillende gradaties aan decks dus kan mij aanpassen... Wel heb ik een aantal huisregels, geen infinite combo's en weinig tutors, all land destruction, en mogelijk komt er in de groep nog wel wat gezelligheids regels bij..want ja de potjes horen gezellig te zijn als iemand dan in zijn eentje speelt is ook wel minder..

Bij mij thuis heb ik plek voor 8 man en heb voorheen vaak magic avondjes bij mij gedaan...

Mocht je interesse hebben hoor ik het graag
Mvg,

Deborah
JEV
2 jaren geleden
Hoi,

We proberen met wat mensen wekelijks in de Koornbeurs af te spreken. Meestal op maandag, soms op dinsdag. Vrijwel alleen EDH en meestal ook wel volgens jouw huisregels. Sporadisch ook wel andere formats (Pauper, casual of draft/sealed met een nieuwe set of cube).

Er is plek voor flink wat mensen, maar meestal zijn we met 2 pods van 3 à 4 man. De meesten zijn ook lid bij de Koornbeurs, maar zeker niet iedereen. Kom vooral een keer langs! Komende maandag willen we weer spelen, maar ik kan je ook aan de WhatsApp groep toevoegen om een andere keer aan te haken.
Obituary
2 jaren geleden
Ha Deborah, ik heb je een prive berichtje gestuurd
Pixie
2 jaren geleden
nog steeds wel op zoek
ZoveelKaas
2 jaren geleden
Zou leuk zijn! Ik heb wat commander decks liggen. Heb het gevoel dat ik meer aan het bouwen dan aan het spelen ben. Dus als er een groepje is zou ik graag een keer aansluiten.. kijken of het klikt!
DannyJ
1 jaar geleden
Ik ben een beginnende speler uit Delft. Ik heb de starterkit 2022 gekocht en allerlei losse kaarten. Maar ik nog geen commander deck. Ik zou graag ook eens willen aansluiten als dat mag
 bijgewerkt door DannyJ 1 jaar geleden
Obadja
1 jaar geleden
Hallo, ik woon ook in Delft, eerstejaars student. Ik zoek ook nog een groep, commander en casual is beide prima. Zijn er mensen uit dit forum of evt andere mensen die een aansluitmogelijkheid weten bij een groepje?
Greenpenguin
1 jaar geleden
hey ik woon in de beurt van delft is deze groep nog steeds active? ik zou graag een keertje mee willen doen ik heb zat commander decks dus powerlevel zit wel goed maar voornamelijk casual
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL