Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn naam is Rick en ik ben 23 jaar oud. Ik ben op zoek naar een speelgroep om casual commander mee te spelen in de omstreek Leiden (Zuid-Holland). Helaas ken ik niemand in mijn regio die magic speelt, dus vandaar deze post. Als je interesse hebt mijn DM's staan open.
Wat leuk dat je opzoekt bent naar een speelgroep, ik ben zelf ook opzoek naar een speelgroep om Magic mee te spelen.
Ik heb 1 vriend waarmee ik 1v1 commander speel maar het lijkt mij leuk om met 4 te spelen.
Hey, beide heren wel eens mee gespeeld en 1 van de 2 is vaste onderdeel van onze playgroep. Mocht je keertje willen soelen pm me! We zoeken regelmatig een 4de (of 8ste) speler!
Ik ga deze week bij de groep van dcgardulf Commander meespelen, super veel zin in!
Wat betreft de events bij Standsbrouwhuis op de zondag kon ik op internet niet zo heel snel info vinden.
Bij de Tafelridder staat er volgens mij alleen voor vrijdagen om 1 uur 's middags voor casual commander, en ja.. dan werk ik helaas!