Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep gezocht voor commander in Leiden

Rikku7
1 jaar geleden
Hallo,

Mijn naam is Rick en ik ben 23 jaar oud. Ik ben op zoek naar een speelgroep om casual commander mee te spelen in de omstreek Leiden (Zuid-Holland). Helaas ken ik niemand in mijn regio die magic speelt, dus vandaar deze post. Als je interesse hebt mijn DM's staan open.

Vriendelijke groet, Rick
dcgardulf
1 jaar geleden
Ik stuur je dm!
Oko54793
1 jaar geleden
Hoi Rick,

Wat leuk dat je opzoekt bent naar een speelgroep, ik ben zelf ook opzoek naar een speelgroep om Magic mee te spelen.
Ik heb 1 vriend waarmee ik 1v1 commander speel maar het lijkt mij leuk om met 4 te spelen.

Ik zal je even een DM sturen.
Silvanow1992
3 maanden geleden
Is dit ooit nog iets geworden? Is er nu een hele casual Commander groep in Leiden ? =P
Asking for a friend haha
dcgardulf
2 maanden geleden
Hey, beide heren wel eens mee gespeeld en 1 van de 2 is vaste onderdeel van onze playgroep. Mocht je keertje willen soelen pm me! We zoeken regelmatig een 4de (of 8ste) speler!
Bam4Ever
2 maanden geleden
Elke zondag is er in Leiden bij het Stadsbrouwhuis een gratis Commander event
Tancred
2 maanden geleden
Bij de Tafelridder in Leiden wordt eens in de zoveel tijd Commander gespeeld. Op hun website staat een agenda waar je kan kijken wat er wanneer is.
Silvanow1992
2 maanden geleden
Ik ga deze week bij de groep van dcgardulf Commander meespelen, super veel zin in!
Wat betreft de events bij Standsbrouwhuis op de zondag kon ik op internet niet zo heel snel info vinden.
Bij de Tafelridder staat er volgens mij alleen voor vrijdagen om 1 uur 's middags voor casual commander, en ja.. dan werk ik helaas!

Super bedankt voor alle antwoorden though!~
Fireteam
2 maanden geleden
is dit nog een actief iets? Ik ben namelijk nog wel opzoek naar eventueel een groep in Leiden. Ben in Februari verhuisd naar Leiden.
dcgardulf
2 maanden geleden
Hey, zeker. Alleen is het komende weken wel heel erg druk, maar stuur gerust een pm naar me! En welkom in de buurt ;-)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post dcgardulf 2 maanden geleden
  • Gemaakt door Rikku7 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL