Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hoi allemaal, ik ben Mark en na een lange tijd weer begonnen met spelen. Nu nog mensen die met regelmaat zin hebben om te spelen op bijvoorbeeld een vaste avond en bij voorkeur in Den Haag wegens afhankelijkheid van fiets en ov. Modern ben ik bekend mee, commander ben ik nog niet heel ervaren in. Een vast iemand om mee te spelen en om eventueel een groep mee te beginnen is ook welkom.
Wie heeft zin en woont in de omgeving?
English short:
I'm Mark and I'm looking for a player or a group of players in The Hague region to play modern or commander (fairly new in commander t.b.h.).
Ikzelf ben heel erg in de Commander thuis, dus daar weet ik het meeste vanaf, ook qua speelgroepen...
Ik speel veel tijdens Friday Night Magic in mijn local game store in Zoetermeer (makkelijk te bereiken met lijnen 3, 4 en 34), waar vooral commander gespeeld wordt...
Mocht je interesse krijgen om meer commander te spelen, let me know
En zo niet, denk ik dat er vast mensen hier zijn die een leuke groep met je kunnen vormen
De bazaar of magic is ook prima te bereiken vanuit Den Haag met het ov (en ook met fiets), spreek ik uit ervaring
Om de week op vrijdag is er een Commander FNM, maar ook Modern, Pioneer en boosterdrafts van recente standard-sets. Daarnaast is er geloof ik iedere eerste woensdag van de maand 's avonds een commander-avond, eens in de zoveel tijd op zaterdag overdag een commander-event en natuurlijk prereleases
Ik ben er vrijwel altijd op vrijdagavond en naar mijn ervaring is de sfeer voor beginnende spelers, zeker op Commander-FNMs uitstekend. Er wordt veelal voor de gezelligheid gespeeld en je kan hulp vragen aan judges, of aan je tegenstanders (na de game, al is tijdens eigenlijk ook wel prima). Als je een keer komt, spreek me vooral eens aan!
Hoi Mark.
Ik ben sins dit jaar begonnen met magic en behoorlijk hooked geraakt.
Vooral commander vind ik erg leuk om te doen.
Ik woon in Den Haag/Ypenburg.
Ik heb een aantal keer bij lgs's gespeeld super leuk maar merk dat vaak ervaren spelers liever bij elkaar kruipen dan een starter portje te doen. (begrijpelijk natuurlijk)
Stuur me een Pm als je wil ,wie weet klikt het en kunnen we eens afspreken.
Gr Mike