Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers in Apeldoorn

shaggysss
5 jaren geleden
Hallo,

Na een tijdje niet meer te hebben gespeeld wil ik weer Magic gaan spelen! Ik ben op zoek naar spelers of een groep in Apeldoorn (omgeving zou evt ook kunnen)

Speel zelf vooral casual maar heb voldoende kaarten om ook iets anders te kunnen.

Als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het graag.
MarcelN
5 jaren geleden
Ja check! Apeltown hiero!

We zitten in een groep verdeeld over de omgevingen van Zutphen en Apeldoorn. Wordt veel commander gespeeld, bekend met dat formaat? Anders is een deck lenen altijd een optie.

Kunt altijd een keertje aanschuiven!
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
shaggysss
5 jaren geleden
Ik ben bekend met commander, nooit gespeeld... maar heb een deel al klaar liggen zo te zien. Lijkt mij leuk om een keer aan te schuiven!

Weet niet wanneer jullie weer gaan spelen?
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik ben een van die mensen die ook in die app groep zit waar MarcelN het over heeft. Verder weet ik dat er eens per 2 weken op vrijdag bij iemand thuis wordt gekaart. Maar ik heb daar geen gegevens verder van.

We spelen inderdaad commander heb een deck of 25 eentje lenen kan altijd.

Wanneer we van de week gaan kaarten is niet bekend. Als je keer wil is het handig om wat af te spreken. Dan kunnen we altijd wel wat regelen.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden
Ik kan helaas geen PM sturen om even gegevens uit te wisselen omdat je account op privé staat... kun je mij een berichtje doen met je gegevens? Dan regelen we binnenkort een potje commander
Rubini0
4 jaren geleden
Mochten jullie nog meer spelers kunnen gebruiken dan meld ik mij graag aan. Marcel ik heb je al een PM gestuurd. Het zal nog wel even duren voordat er echt weer afgesproken wordt, maar dat mag de voorpret niet drukken
LeKrutes
4 jaren geleden
Nieuwe spelers zijn alrijd welkom. Inderdaad duurd het even voordat we elkaar weer fysiek zien.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL