Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers omgeving Amersfoort/Hoevelaken?

shaggysss
7 jaren geleden
Hoi,

Wil weer een beetje gaan magicen, heb al een paar jaar niet gespreeld maar wil het graag weer oppakken.

Ik weet dat er in de spellenwinkel wordt gedraft en dat het daar vrij klein is, dus die sla ik over.

Zijn er nog mensen in de buurt?
kaaskop
7 jaren geleden
Hallo,
Ik woon zelf in Barneveld en ik speel nu 2 jaar mtg. Vaak in ede waar wel een grote(re) speelgroep zit.
Maar het lijkt mij leuk om ook eens ergens anders en met andere mensen te spelen omdat ik zelf nog geen vaste speelgroep heb.
Mocht je genoeg reacties krijgen dan hoor ik graag van je.

Groeten Tim van Eede
tdk1986
6 jaren geleden
Hallo. Heb zelf nog een paar leuke casual decks liggen en een commander deck waar ik zeker weer eens mee wil spelen (is al weer erg lang geleden). Woon zelf in Amersfoort dus ik ben zeker geïnteresseerd. Laat maar weten als je een keer relaxed zonder format wilt spelen

Tim
Red_Hero
6 jaren geleden
hey hey,
ben nog vrij nieuw en heb een groots tekort aan mensen om mee te spelen. ik kom uit putten, weet niet of er nog iets is ontstaan? sws intresse

Steven
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL