Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Voorbereiding Commander Finals 16 april

Georgezz96
2 jaren geleden
Hallo allemaal,

Zoals sommigen al weten is er op 16 april de nieuwe poging van bazaar (dank hiervoor) om de commander finals te houden. Deze zijn al een paar verzet vanwege Covid19. In de tijd van covid heb ikzelf veel minder commander gespeeld en zeker niet met highpower decks. Daarnaast heb ik niet een speelgroep die highpower speelt en bij bazaar evenementen is dit niet altijd de bedoeling.

Daarom ben ik nu opzoek naar mensen die met mij een paar keer voor 16 april, high power commander willen spelen ter voorbereiding op de commander Finals. Het is wel belangrijk dat ik zou willen spelen met regels van bazaar aangezien het voorbereiding is.

Als mensen zelf zijn geplaatst voor de finals of niet zijn geplaatst maar wel high power bazaar commander willen spelen, laat het ff weten via deze thread. Voor mij komen doordeweekse avonden of in het weekend het beste uit. Qua locatie heb ik geen voorkeur. Dit is gewoon wat handig zou zijn. Zelf woon ik in Rotterdam maar vind het niet erg om te reizen.

Mochten er mensen strategie/tips/tricks en decks willen bespreken dan kan dat natuurlijk ook! Ben bijv. ook benieuwd wat jullie vinden van urza's saga in non-artifact decks. zeker aangezien de potjes maar een uurtje zijn.

Alvast hartelijk bedankt voor de reactie!
Georgezz96
2 jaren geleden
Oh wacht zal me nog ff voorstellen: ik ben Sjors, speel al een paar jaar bij bazaar en heb de laatste keer Edric, Spymaster of Trest en Arahbo, Roar of the World kitties gespeeld.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 2 jaren geleden
zakky234
2 jaren geleden
ik ben hier zeker wel voor te porren! misschien een keer in het weekend bij de bazaar afspreken om een middag te spelen. ook zou ik geen moeten hebben met ergens heen reizen als het eenigsinds met de auto berijkbaar is.

komende vrijdag ben ik ook bij de bazaar voor commander, ik ga er vanuit dat de mensen dan wat rustigere decks willen spelen, maar ik zal 1-2 high powered decks meenemen mochten er mensen zin in hebben dan

(Corto hier btw ^^ )
 bijgewerkt door zakky234 2 jaren geleden
Georgezz96
2 jaren geleden
haha dus toch, ik dacht al zoiets! ik heb Niels hiervoor ook al weten te porren maar had geen contactgegevens van je want ik wist al vrij zeker dat je ook wel hiervoor in zou zijn as vrijdag ben ik er ook bij en zal idd ook een paar verschillende powerlvl meenemen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL