Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
ik heb mijn eerste sealed-pool erop zitten. ik speelde espen control, vanwege 2x fettergeist, 1x foil griselbrand, en 2 keer de damage voor . uiteindelijk bijna elk potje gewonnen op fettergeist, we vet toen ik een keer een speler versloeg door aan te vallen met grizzie en 7 kaarten te trekken- instant scoop XD.
Pre-release erop zitten en best aardig gespeeld.
Speelde met een groen/zwart deckje wat best agressief was.
Doel was: begin klein en eindig groot en zeker met 3x Blessings of Nature en 1x Joint Assault kun je leuke dingen doen.
Breng wat beestjes samen in een bond die dan deathtouch krijgen, beetje sterker worden etc, en het feest is compleet.
In zwart wat removal, aura's enzo en toch zo een stabiel deckje gemaakt. Een 0/1 met +2/+1 intimidate omdat het enige beestje is in play aan mijn kant en dan met 4 of meer +1/+1 counters erop hakt hard door!
Resultaat: een bevredigende 2-2-1 (had niets tegen luchtmacht)
De draft dan....niet iets voor mij op een pre-re, daar ik meer draft voor mijn eigen deckjes. Al moet ik zeggen, dat ik wel een plan had, maar dat werd tegengehouden door de persoon aan de overkant die gewoon heel slim mijn kleuren drafte. Tja, dan maar een switch maken. Ik dacht, doe eens gek en hate-draft de hele tijd en dan maar kijken wat er valt. Nou, een landje (FOIL) en wat leuke engeltjes en halverwege booster 2 dan maar blauw/wit/groen gedraft en wat hate. Leuk deckje kunnen maken maar kwam niet door bij mijn gevleugelde tegenstander die een goed wit/blauw vlieg deckje maakte.
Ach, al met al een geslaagde dag en leuke kaartjes erbij gekregen.