Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

DKA Prerelease 28-1 Sittard

Eclavyrr
13 jaren geleden
Een drukke prerelease in het koude zuiden.
De wind gierde om onze oren, en vooruitblik op een lekkere subway als nomnom afsluiter!

Ingeschreven: 64 Magie spelende veldlopers!
Aanwezig: 59! (4 AWOL, 1 ziek)

Event: DKA Prerelase

En toen begon de lang verwachtte prerelease....!
Mijn deck en draftppol;
[d]2270[/d]

Zoals je kunt zien niet de meest denderende kaarten. Ik had wat dikkerts in groen en heb die gebruikt met de weenies en snelheid van wit om een acceptabel deck te spelen.
Geen echte dure kaarten gekregen, en de sommige rares waren echt meh.

Ronde 1: vs Jeffrey met Dikke Beesten
Mijn tegenstander was niet niet helemaal wakker, aangezien hij een enorme playerror maakte en in beurt 2 zijn eigen manafix sloopte door een Forge Devil te spelen en er vervolgens achter te komen dat de enige targets die hij kon kiezen zijn eigen manafixer en de duivel zelfs was. Waarom hij vervolgens zijn manafixer sloopt weet ik niet. Na die rare zet heb ik vrij snel overmacht kunnen krijgen en met een Runechanter's Pike mezelf twee keer naar de overwinning geschopt.
Resultaat: 2-0 gewonnen

Ronde 2: vs Philippe met Morbid
Morbid deckje dat vrij hard was, maar uiteindelijk wist mijn Tree of Redemption me van een all out attack te redden waardoor ik de win kon halen. Twee pot kon ik in beurt 5 Increasing Devotion casten maar kreeg vervolgens zoveel boardwipes en landremoval om mijn oren dat ik alleen maar kon stallen. In de 5e beurt van de laatste 5 beurten 1 damage te veel gekregen en op 0 geeindigd.
Resultaat: 1-1-draw

Ronde 3: vs Paul met Weenies
Zelfde idee als mij, alleen had hij goede removal en lifegain. Vrij snel onderuit gegaan maar terecht. Paul is uiteindelijk als tweede geëindigd dus ik was niet al te teleur gesteld.
Resultaat: 0-2 loss

Ronde 4: vs Ivo met Zombievampjes!
Blauwe en zwarte vampieren, zombies en een Havengul Lich. Thraben Heretic wist te resolven en te overleven en heeft zijn plannen in de war geschopt in beide matches. Ronde 1 gewonnen met een dik beest met een Blazing Torch die hij niet kon blokken en ronde 2 hem net niet doodgekregen in de laatste 5 beurten (miste 1 schade!!); we hadden een gigiantische patstelling in dat potje.
Resultaat: 1-0 gewonnen

Ronde 5: vs Thomas met Zombie
ik was vergeten mijn 2e Thraben Heretic terug uit te boarden maar gelukkig boeit dat niet in limited. Skaab zijn lastig te casten als er geen creatures je graveyard ingaan. Veel liggen te etteren aan beide kanten en uiteindelijk beide matches kunnen winnen met geflipte Thraben Sentry
Resultaat: 2-0 gewonnen!

Ondanks mijn tegenvallende pool en een matig deck nog goed weten te spelen en drie stuks prijzen boosters gewonnen. En ja, die maakten mijn dag heeeeeeeeeeelemaal goed!

Open booster 1 en zeg tegen Saphie en Paul naast me "tsja, dan zal dit ook wel crap zij... hallo Sorin, Lord of Innistrad!"
w00t!

En uiteraard kon ik het niet laten om tegrappen: "Ha! Nu nummer twee er uit trekken!"
Dus booster twee opengebroken en wie kijkt mij aan op de rare spot: het tweelingbroertje van Sorin, Lord of Innistrad. Zeg maar nee, dan krijg je er twee!

Dat moet je trouwens niet drie keer willen, want dan trek je een Increasing Confusion

Desalniettemin: w00t!

Daarna lekker Subway gegeten (tonijn, nom nom nom) en thuis lekker op de bank geploft en Stargate SG1 gaan kijken.
En toen kwam er nog een verlaat verjaardagscadeautje van Saphie (stomme release dates hehe): Lelouche vi Britannia

Dus ik was helemaal happy en nu ook heel erg slaperig!
 bijgewerkt door Eclavyrr 13 jaren geleden
Tamar
13 jaren geleden
Dus je hebt 2 sorin's geopend 0_o... Dat is euh... netjes... 0_o...
Fjaulnir
13 jaren geleden
WTF!!!
Klaassie
13 jaren geleden
haha, Geweldig om te lezen! Ik meende dat ik laatst mazzel had met Garruk Relentless en Liliana of the Veil in 1 booster. Maar 2 keer Sorin is echt sick!

Ik hoop dat ik morgen(eigenlijk vandaag) ook happy naar huis kan met een Sorin

Geniet van je 2 Sorins!
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Leuk om te lezen, bedankt!
magu
13 jaren geleden
Ik had een lange review getypt, maar moest zo nodig weer op een link klikken voor ik had gepost

Met tegenzin opnieuw begonnen maar niet verder gekomen dan de uitslagen:
Ronde 1 vs 2-0 win. Yay snelle beestjes vs traag deck
Ronde 2 vs 2-1 win. Yay flying vs grondtroepen.
Ronde 3 vs 1-2 loss. FU manaflood
Ronde 4 vs 2-0 loss. Yay Havengul Lich
Ronde 5 vs pot 1 / pot 2 2-0 win. Yay Havengul Lich & flyers.

- Leuke cardpool
- Leuk deck
- Prijzen waarvan ik blij wordt
- Gezelligheid
- Chaos doordat we in 3 ruimtes zaten met 60 spelers en maar 1 judge. Hele toernooi meegeholpen om er nog enigzins iets van te maken
- Reclame gemaakt voor FNM
- A.s. vrijdag Launch Party! Zie FNM in Limburg
 bijgewerkt door magu 13 jaren geleden
Saphie
13 jaren geleden
Mijn verslag staat bij mijn prerelease deck.
Ik was een vampire, en heb eigenlijk alleen tegen humans gespeeld.
Ik speelde vampires , en zij speelden humans/spirits
(grappig toeval)!
En heb 4 humans weten te turnen naar vampires!

bijgewerkt door Saphie 13 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Saphie 13 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 13 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL