Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Eclavyrr 02-12-2011 om 12:58
Vanavond b-day vieren met dnd groep... dus pie, lameheid en weer veel te laat naar bed. Gelukkig heb ik morgen echt niets te doen dus lekker uuuuuuuiiiiiitslapen!
Ga denk ik voor mijn eerste FNM in Sittard mijn irrideckje proberen.
[d]1648[/d]
Van harte!! Maarehh.. weet je zeker dat je dit deck wilt spelen? Kans zit erin dat je dan geen leuke cadeautjes meer krijgt van je kameraden... Die ergeren zich echt kapot man!!
Woohoow~! Gister heb ik de FNM gewonnen! Dat is alweer een tijdje geleden ;D. Moorland Haunt heeft me meerdere games gewonne,n, wat een All-star tegen control ;D
Bassiuz 03-12-2011 om 20:09
Woohoow~! Gister heb ik de FNM gewonnen! Dat is alweer een tijdje geleden ;D. Moorland Haunt heeft me meerdere games gewonne,n, wat een All-star tegen control ;D
4 spelers: White Weenie
3 spelers: Solar flare
2 spelers: Tempered Steel, RDW
1 speler: Myr, BantPod, Mono green poison, werewolves
2 decks heb ik niet gezien.
Totaal 17 spelers. Niet slecht voor de eerste keer!
Results:
1e (4-0) tempered steel
2e tm/m 4e (3-1): RDW, 2x solar flare
De rest bungelde daarachter op 2-0-2 en minder.
Aanwezige BoMmers waren Saphie & ondergetekende. Van de andere spelers weet ik niet of ze hier al actief zijn. Ik ging zelf 2-2, saphie deed het 1 draw beter.
Mijn matchups:
rnd 1 vs white weenie: makkelijk overheen gelopen, elesh nomnom zorgde beide potjes voor een concede.
rnd 2 vs mono green poision: redelijk wat poison gevreten, maar ook hier bood elesh soelaas. Het werd nog even moeilijk toen de Melira, Sylvok OutcastPhyrexian Unlife combo in het spel kwam. De unlife werd echter voer voor Acidic Slime en melira trok heel snel 2 Gut Shot uit mijn hand.
rnd 3 vs tempered steel: ik kwam beide rondes net wat tekort om de onslaught te overleven. 1 mana of 1 leven meer, en ik had controle over het bord kunnen nemen met een leger van 2x Sun Titan & 2x Brindle Boar.
rnd 4 vs 4color solar flare: samengevat heb ik aan beide kanten meer sun titans gezien dan bij alle andere potjes die toen gaande waren samen. uiteindelijk won solar flare door mijn kant leeg te houden, terwijl de titans aan zijn kant bleven komen.
Grote afwezige in de metagame was Wolf Run Ramp. De deck die hoog eindigden, hadden ook een tegenhanger laag in de ranking. Overal was er geen deck dat op gemiddelde resultaten er ver bovenuit stak. Een redelijk verdeelde metagame dus met kansen voor iedereen.
De decks
3 Mono-White Humans
1 Mono-White Lifegain
1 U/W Humans (mijn deck)
1 Tempered Steel
1 W/G Humans
1 U/R Control
1 Mono-Black Sorin's Vengeance
1 Mono-Black Infect
1 U/B Tezzeret Control
1 U/W Control
1 U/G Hexproof Aggro
De andere 3 decks heb ik niet gezien
Mijn Run:
Round 1: Vs U/R Control
Eerste potje was niet echt boeiend, hij ging snel dood omdat hij geen counters had en ik een Hero of Bladehold.
Tweede potje duurde iets langer, maar heb hem uiteindelijk dood geschopt met 2 Invisible Stalkers.
2-0
Round 2: Vs Mono-White Lifegain
Eerste potje ging snel met een Geist of Saint Traft met Spectral Flight.
Tweede potje kon ik niet tegen de Lifegain en de Tokens op.
Derde potje duurde ook even door de Lifegain, maar toen ik Sun Titan speelde was het gebeurd.
2-1
Round 3: Vs Mono-White Humans
Eerste potje ging heel snel aan beide kanten: Champion of the Parish, Gideon's Lawkeeper, Doomed Traveler, maar toen mijn Geist of Saint Traft kwam ging hij snel dood.
Tweede potje ging ongeveer even snel, was hij net iets sneller.
Derde potje ging dit keer langzamer, maar kon ik mijn Mirran Crusaders opgooien en heb gewonnen.
2-1
Round 4 Finale: Vs Mono-White Humans
Eerste potje kansloos verloren door een Elspeth Tirel.
Tweede potje ging snel: Champion of the Parish, Grand Abolisher, Mirran Crusader, Mirran Crusader.
Derde potje was snel gedaan, hij had een mulligan tot 4 en hij trok voor de rest slecht.
2-1
Prijs: 3 boosters naar keuze (Besieged)
Had een Blightsteel Colossus, een Cryptoplasm en een Thopter Assembly.