Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Breach the Multiverse (foil)

Breach the Multiverse (foil)

March of the Machine
€ 9,60

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
Spelpunten Sensatie - nog 4 dagen geldig
Scoor tot wel 5x zoveel Spelpunten bij jouw TCG aankopen! Accessoires en Merchandise tellen niet mee voor deze promotie. Met Spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar 9 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Each player mills ten cards. For each player, choose a creature or planeswalker card in that player's graveyard. Put those cards onto the battlefield under your control. Then each creature you control becomes a Phyrexian in addition to its other types.

Kaart informatie

NaamBreach the Multiverse
Mana Cost
Mana value7
TypeSorcery
SetMarch of the Machine  
RarityRare
Oracle tekstEach player mills ten cards. For each player, choose a creature or planeswalker card in that player's graveyard. Put those cards onto the battlefield under your control. Then each creature you control becomes a Phyrexian in addition to its other types.
Flavortekst"All worlds will know perfection." —Elesh Norn
Artiest Liiga Smilshkalne

Reacties op Breach the Multiverse

dcgardulf
1 jaar geleden
903.9 If a commander would be exiled from anywhere or put into its owner’s hand, graveyard, or library from anywhere, its owner may put it into the command zone instead. This replacement effect may apply more than once to the same event. This is an exception to rule 614.5.

dus nee. dat kan niet. naar the battlefield wordt niet gezien als zone verandering...
als die vanaf daar wordt ge-exiled, dan kan het wel.
Je commander is best wel kwetsbaar in een graveyard als je tegen een reanimator deck speelt!
Lavinius
1 jaar geleden
Dit lijkt me daar geen uitzondering op, nee.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Als iemand zijn commander in de graveyard ligt. e ik kies die om op mijn veld te leggen. geld dan de regel dat als die van zone wisselt dat hij dan naar de command zone mag gaan, in plaats van naar mijn battlefield?

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top