Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Drowned Catacomb

Drowned Catacomb

Ixalan
€ 3,60

Op voorraad. Nu besteld, zaterdag in huis.

Spelpunten Sensatie - nog 4 dagen geldig
Scoor tot wel 5x zoveel Spelpunten bij jouw TCG aankopen! Accessoires en Merchandise tellen niet mee voor deze promotie. Met Spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar 3 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Drowned Catacomb enters the battlefield tapped unless you control an Island or a Swamp.
: Add or to your mana pool.

Kaart informatie

NaamDrowned Catacomb
Mana value
TypeLand
SetIxalan  
RarityRare
Oracle tekstDrowned Catacomb enters the battlefield tapped unless you control an Island or a Swamp.
: Add or to your mana pool.
FlavortekstNone can tell how many vessels are tangled up on the sea floor—or how much treasure remains unclaimed.
Artiest Jung Park

Decks met Drowned Catacomb

boosterdraft
Esper blink
door DrSmiley 2 dagen geleden
commander
Hydra Deck
door Sarkhan98019 6 dagen geleden
modern
Dregde
door Stubborn_Denial 1 maand geleden

Reacties op Drowned Catacomb

Dordledum
7 jaren geleden
Nu de andere helft nog!
BuidingMage
7 jaren geleden
awesome dat de halve cycle gereprint is
Thorsten
13 jaren geleden
Ook al weer in prijs gestegen. Bij Isolated Chapel kan ik het nog begrijpen maar dit land zal toch niet door de release gewilder zijn?
Cas146
13 jaren geleden
Klopt, ik heb nog een playsetje nodig voor m'n planeswalker deck...
magu
13 jaren geleden
Erg gewild in een aantal veelgespeelde decks
Redfireeagle
13 jaren geleden
hoezo is deze al zo lang uitverkocht?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Zie ook de uitleg bij Land type.
BRF
13 jaren geleden
bedankt voor de uitleg :-)
magu
13 jaren geleden
een land telt als een bepaald land type als:

- dit in de typeline staat (onder de art staat dan land - plains/island/swamp/mountain/forest)

- dit expliciet in de regeltext staat ([kaartnaam] counts as a mountain)

alhoewel ik dit laatste geval nog niet bestaat als mn geheugen me niet in de steek laat


dit toepassen op de catacomb:

- de typeline zegt: land. er wordt dus niet expliciet gezegd dat het een plains/island/swamp/mountain/forest is

- in de regeltekst wordt ook niet expliciet gezegd dat het een plains/island/swamp/mountain/island is.

kortom: een catacomb ziet zijn broertje niet aan voor swamp of island, en komt dus getapt in het spel als er verder geen landen onder je controle zijn
 Bijgewerkt 10 maanden geleden door magu
marcoboth
13 jaren geleden
De tweede komt dan ook getapt in het spel inderdaad.
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top