Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Invoke Despair

Invoke Despair

Kamigawa: Neon Dynasty
€ 0,70

Momenteel niet op voorraad

Email mij eenmalig zodra dit artikel leverbaar is.

Breng mij op de hoogte
  • Spaar gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Target opponent sacrifices a creature. If they can't, they lose 2 life and you draw a card. Then repeat this process for an enchantment and a planeswalker.

Kaart informatie

NaamInvoke Despair
Mana Cost
Mana value5
TypeSorcery
SetKamigawa: Neon Dynasty  
RarityRare
Oracle tekstTarget opponent sacrifices a creature. If they can't, they lose 2 life and you draw a card. Then repeat this process for an enchantment and a planeswalker.
FlavortekstAlthough officials said it was a sewer failure, the people whispered that it was a warning of night's reach.
Artiest Olivier Bernard

Decks met Invoke Despair

commander
tergrid
door Morgoth 26 dagen geleden
commander
shelly duel
door DrSmiley 1 maand geleden
brawl
GreenBlackLand
door Dobby16 1 jaar geleden

Reacties op Invoke Despair

Mattheus
1 jaar geleden
Sinds eind mei gebannend. Heerlijk! Zwaar terrecht
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Wat een eensgezindheid!

En helemaal correct, exact om de reden die je beschrijft
Jeff
3 jaren geleden
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers.
TheRobinros
3 jaren geleden
Helemaal eens met Blasty!
Blasty
3 jaren geleden
Ik denk het wel, de aura blijft unattached op de battlefield totdat state based actions gecheckt worden, en dat is pas nadat Invoke Despair resolved is.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Regelvraag van de dag:
Je hebt een Kami of Restless Shadows met een Twisted Embrace erop op de battlefield liggen. Je tegenstander cast Invoke Despair. Kun je zowel de Kami als de Embrace sacrificen aan de Despair, of kan dat niet? En waarom wel of niet?

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top