Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Lifeline

Lifeline

Urza's Saga
€ 22,00

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Toevoegen aan winkelmand
Spelpunten Sensatie - nog 3 dagen geldig
Scoor tot wel 5x zoveel Spelpunten bij jouw TCG aankopen! Accessoires en Merchandise tellen niet mee voor deze promotie. Met Spelpunten spaar je voor extra korting en gratis producten! Lees meer.
  • Spaar 22 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

Whenever a creature is put into a graveyard from the battlefield and another creature is on the battlefield, return the first creature from that graveyard to the battlefield under its owner’s control at the beginning of the next end step.

Kaart informatie

NaamLifeline
Mana Cost
Mana value5
TypeArtifact
SetUrza's Saga  
RarityRare
Oracle tekstWhenever a creature is put into a graveyard from the battlefield and another creature is on the battlefield, return the first creature from that graveyard to the battlefield under its owner’s control at the beginning of the next end step.
Artiest D. Alexander Gregory
Reserved listJa

Trivia

Deze kaart staat op de Reserved List.

Reacties op Lifeline

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is helemaal correct. Afterlife is ook een triggered ability, dus dat betekent dat op het moment dat de Seraph doodgaat, de Afterlife ability wel triggert, maar die moet nog op de stack, en dan resolven, en bij het resolven krijg je pas het token. Die is er dus nog niet wanneer de Seraph naar de graveyard gaat.
n4ppy
5 jaren geleden
Waar zie jij de if? Volgens mij is dit gewoon een dubbele conditie voor de trigger: x AND y
(Truuk werkt nog steeds niet, je moet een tweede creature hebben naast Seraph maar die mag evt wel dood gaan)
TheRobinros
5 jaren geleden
De trigger van Lifeline heeft een interventing if-clausule. Dat betekent dat hij zowel bij het triggeren, als bij het resolven aan die voorwaarde moet voldoen. Op het moment van doodgaan van Seraph of the Scales, zijn er twee triggers: Afterlife en Lifeline. Maar (er vanuit gaande dat er geen andere creatures zijn, anders snap ik je vraag niet helemaal...) er zijn nog geen andere creatures, dus de trigger van Lifeline gaat de stack niet eens op en je engeltje blijft in hogere sferen rondhangen
Kort antwoord: helaas werkt het niet zo goed
Jsterck1
5 jaren geleden
Hoe werkt deze eigenlijk met de Afterlife mechanic.

Stel ik cast Seraph of the Scales, en deze wordt later vernietigd. Is de moment dat ze sterft dezelfde moment dat ik een Token maak?
Ervan uitgaande dat ik geen andere creatures had, behalve de aangemaakte Token, mag ik de Seraph of the Scales dan terug halen op het einde van mijn beurt?
Blasty
7 jaren geleden
Met Kalitas, Traitor of Ghet werkt ie wel mooi alleen voor jezelf
ebonpraetor
12 jaren geleden
Wel een leuke kaart trouwens: en ik kende hem nog niet eens.
Dus dank voor de scheve blik/vreemde computer-capriolen
Twigwalker
12 jaren geleden
Ja het zal wel aan mij gelegen hebben op de 'vroege' morgen want bij mij ziet hij er nu ook gewoon uit.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Inderdaad!
munio
12 jaren geleden
ah kijk daar hebben we dan weer een judge voor
MagnusMagicus
12 jaren geleden
@munio: dat klopt niet, hij komt wel terug. Er staat creature, maar het was ook een creature toen hij doodging. Lifeline onthoudt dat, en haalt hem wel terug.

Dus Lifeline + Karn, Silver Golem betekent dat als je van Lifeline een creature maakt voor hij doodgaat, de Lifeline zichzelf terughaalt als er tenminste nog een creature leeft.

@Twigwalker: ik heb het net getest, maar bij mij ziet het er goed uit in beide gevallen.
 Bijgewerkt 10 maanden geleden door MagnusMagicus

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top