Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Bazaar geeft prijzen weg: December actie!

Tamar
12 jaren geleden
Aaaaaaaw...14e bestelling van € 50,00 :'(... Heb voorlopig ook niks meer nodig denk ik zo.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Je kunt vast nog wel een Premium Deck Series: Graveborn gebruiken

En dat is wel pech zeg! Maar ja, weinig aan te doen. Ralf is streng
Fjaulnir
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 16-11-2011 om 14:18
Je kunt vast nog wel een Premium Deck Series: Graveborn gebruiken

En dan win je als prijs nog een PDS en heb je dr 2, w00t!!

Ralf schreef:
Quote:
Als je volgende bestelling minimaal 6 euro aan producten bevat; dan ontvang je al 1 lot. Het totale bedrag van je aankopen geldt voor de hoeveelheid loten die je ontvangt.

Wacht, nu wordt het verwarrend... kreeg je niet pas een lot vanaf 25 euro? Zo kwam het toch over. Maar nu krijg je bij 6eu ook al een lot? Is het dan vanaf 25 dat je een 2de krijgt, en vanaf 50 dan het 3de?

Ugh, ik kan niet meer volgen!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Hij had al een bestelling van 19 euro gedaan vandaag. Dus als hij voor 1 januari nog eens 6 euro bijbesteld, heeft hij totaal 25 euro besteld. En dus recht op een lot.

We kijken niet naar losse bestellingen. We tellen het totaal van je bestellingen in de genoemde periode op, en dat totaal bepaald hoeveel loten je krijgt.
Fjaulnir
12 jaren geleden
Ooow ok ik snap het dan hoef ik me idd niet druk te maken of mn bestelling net 25 is, maar bestel eind december nog wel een extra cadeautje voor mezelf dan
BasicB
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 16-11-2011 om 14:49
We kijken niet naar losse bestellingen. We tellen het totaal van je bestellingen in de genoemde periode op, en dat totaal bepaald hoeveel loten je krijgt.

Maar dat staat er niet, maar dat veranderd de actie wel!! Ik kan dus 2 bestellingen doen van € 12,50 en dan krijg ik een lot, toch staat er dat je minimaal een bestelling moet doen van € 25,-

Quote:
Plaats dan voor 1 januari 2012 een bestelling van minimaal 25 euro bij de Bazaar

Er zou dan moeten staan bestellingen waarbij je opgeteld minimaal € 25,- besteed. (of zoiets)

Of zet bij de kleine lettertjes dat je bestellingen worden opgeteld en aan de hand daarvan loten worden gedeeld!
 bijgewerkt door BasicB 12 jaren geleden
Eterna
12 jaren geleden
blegh dus het feit dat ik mijn bestelling pas over morgen krijg helpt zeker ook niet ? XD (bestelling was voor 15 november)
Ralf
12 jaren geleden
Quote:
BasicB 16-11-2011 om 15:32
Maar dat staat er niet, maar dat veranderd de actie wel!! Ik kan dus 2 bestellingen doen van € 12,50 en dan krijg ik een lot, toch staat er dat je minimaal een bestelling moet doen van € 25,-

In de kleine letters is dat nu ter verduidelijking opgenomen.
Bassiuz
12 jaren geleden
Ik koop morgen gewoon alle loten op... _.

Nee, zoveel geld heb ik niet ;-;.
MarcelN
12 jaren geleden
Quote:
Bassiuz 16-11-2011 om 16:05
Ik koop morgen gewoon alle loten op... _.

Nee, zoveel geld heb ik niet ;-;.

Met name lastig omdat 't virtuele loten zijn he.. altijd voorradig die krengen dus concurrentie uitkopen gaat niet lukken nu
ma1k3l
12 jaren geleden
zo leuke actie ^^
ik heb nog genoeg leuks gezien wat ik nog moet hebben dus np
Fjaulnir
12 jaren geleden
Hehe, ik denk dat je altijd wel met gemak een hoop kaarten kunt bedenken die je nog wel zou willen hebben. Het probleem van elke magic'er
BasicB
12 jaren geleden
Toch maar wat geld appart houden om aan deze actie mee te kunnen doen..... O wat erg
Eterna
12 jaren geleden
Ik ga hellaas niet mee kunnen doen raak namelijk me baan kwijt per 22 november
Bassiuz
12 jaren geleden
Dát is natuurlijk altijd vervelend... Succes met het zoeken van een nieuwe!
Firebolt
12 jaren geleden
@Eterna dat wordt toernooien winnen
Succes met het vinden van een nieuwe job!
Thorvik
12 jaren geleden
hmm misschien dat ik dan toch binnekort een bestelling ga doen wil nog wel een paar kaarten of dat nieuwe Graveborn deck
Eterna
12 jaren geleden
Ty fire
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Even weer onder de aandacht brengen
Victorvndoom
12 jaren geleden
je kan proberen een bestelling te plaatsen en graveborn te winnen hoeveel kans bestaat er dat er effectief iets wint ? is het zoals de tombola of lotto ?
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 164 posts
  • Laatste post Malkor 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL