Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
En dan win je als prijs nog een PDS en heb je dr 2, w00t!!
Ralf schreef:
Quote:
Als je volgende bestelling minimaal 6 euro aan producten bevat; dan ontvang je al 1 lot. Het totale bedrag van je aankopen geldt voor de hoeveelheid loten die je ontvangt.
Wacht, nu wordt het verwarrend... kreeg je niet pas een lot vanaf 25 euro? Zo kwam het toch over. Maar nu krijg je bij 6eu ook al een lot? Is het dan vanaf 25 dat je een 2de krijgt, en vanaf 50 dan het 3de?
Hij had al een bestelling van 19 euro gedaan vandaag. Dus als hij voor 1 januari nog eens 6 euro bijbesteld, heeft hij totaal 25 euro besteld. En dus recht op een lot.
We kijken niet naar losse bestellingen. We tellen het totaal van je bestellingen in de genoemde periode op, en dat totaal bepaald hoeveel loten je krijgt.
Ooow ok ik snap het dan hoef ik me idd niet druk te maken of mn bestelling net 25 is, maar bestel eind december nog wel een extra cadeautje voor mezelf dan
MagnusMagicus 16-11-2011 om 14:49
We kijken niet naar losse bestellingen. We tellen het totaal van je bestellingen in de genoemde periode op, en dat totaal bepaald hoeveel loten je krijgt.
Maar dat staat er niet, maar dat veranderd de actie wel!! Ik kan dus 2 bestellingen doen van € 12,50 en dan krijg ik een lot, toch staat er dat je minimaal een bestelling moet doen van € 25,-
Quote:
Plaats dan voor 1 januari 2012 een bestelling van minimaal 25 euro bij de Bazaar
Er zou dan moeten staan bestellingen waarbij je opgeteld minimaal € 25,- besteed. (of zoiets)
Of zet bij de kleine lettertjes dat je bestellingen worden opgeteld en aan de hand daarvan loten worden gedeeld!
BasicB 16-11-2011 om 15:32
Maar dat staat er niet, maar dat veranderd de actie wel!! Ik kan dus 2 bestellingen doen van € 12,50 en dan krijg ik een lot, toch staat er dat je minimaal een bestelling moet doen van € 25,-
In de kleine letters is dat nu ter verduidelijking opgenomen.
je kan proberen een bestelling te plaatsen en graveborn te winnen hoeveel kans bestaat er dat er effectief iets wint ? is het zoals de tombola of lotto ?