Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Bazaar geeft prijzen weg: December actie!

Fjaulnir
12 jaren geleden
Of Graveborn, of een van de andere prijzen winnen is het tofste, hoe en wat ik win is secundair
Tamar
12 jaren geleden
Coole prijzen!
CaptainObvious
12 jaren geleden
Ik krijg als ik het goed lees 4 loten? Ik heb voor 50,30 kaarten besteld (met verzendingskosten in begrepen en in 1 keer) en heb loyalty-level 7
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
CaptainObvious 14-12-2011 om 18:46
Ik krijg als ik het goed lees 4 loten? Ik heb voor 50,30 kaarten besteld (met verzendingskosten in begrepen en in 1 keer) en heb loyalty-level 7

Nee, het is exclusief verzendkosten. Je hebt dus momenteel 2 loten en komt nog iets van 3,50 euro tekort voor 2 extra loten. Je krijgt er dus 2 (of anders 4) omdat je inderdaad Loyalty 3+ hebt.
ma1k3l
12 jaren geleden
het begint nou toch wel heel erg nice te worden
Ralf
12 jaren geleden
En vandaag maken we weer een nieuwe prijs bekend! Deze prijs bestaat uit een combinatie van 5 producten:

[p]Deckbox Mana Black 2[/p]
[p]Deckbox Mana Blue 2[/p]
[p]Deckbox Mana Green 2[/p]
[p]Deckbox Mana Red 2[/p]
[p]Deckbox Mana White 2[/p]

Zorg dat je in het bezit komt van een lot en je speelt automatisch mee voor deze en alle andere prijzen!
MarcelN
12 jaren geleden
Nice!!
Cas146
12 jaren geleden
Heb nu 2 loten Ik hoop dat ik iets win
Fjaulnir
12 jaren geleden
Whoe!

Ik dacht eerst ik zal het wel verkeerd hebben gelezen (1 deckbox per prijs dus), maar idd toch 5 in 1 prijs lol, dat is zeer nice!!
Blasty
12 jaren geleden
Kan niet wachten tot mn geld binnen is Er wacht al weken een bestelling van 50 eurie op de verlossende Bestel *klik* Ik wil winnuhh!!
Waus
12 jaren geleden
Hehe, ik had mezelf gister nog een kerstcadeau toegewenst (magic kaarten dus) en dan nog kans te maken op iets leuks is helemaal tof!
MaartenJan
12 jaren geleden
Vette prijzen zeg!
Firebolt
12 jaren geleden
Hopelijk zit ik nu bij de gelukkigen
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik hoop het ook voor jullie!
Fjaulnir
12 jaren geleden
Wat als iedereen nou eens een prijs zou winnen
Ralf
12 jaren geleden
Dan is dat het einde van de Bazaar...
Fjaulnir
12 jaren geleden
Darn

PS zijn er zoveel deelnames?
Tussen mijn eerste bestelnummer (begin actie) en mn tweede (deze week) zitten in ieder geval een grote afstand, dus als het er echt zoveel zijn dan zouden jullie idd wel failliet gaan Is wslk niet de bedoeling.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Nee, dat is niet de bedoeling
Bassiuz
12 jaren geleden
Zo, even 2 modern decks gekocht. 8 loten, dus hopen dat we iets winnen! ;D
 bijgewerkt door Bassiuz 12 jaren geleden
Tamar
12 jaren geleden
Wanneer worden er weer prijzen bekend gemaakt? Het is al bijna tijd voor de trekking ! Ben echt benieuwd .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 164 posts
  • Laatste post Malkor 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL