Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Saphie 07-12-2011 om 17:01
Inderdaad....niet winstgevend genoeg. Net als de novels.
De enige boeken die winstgevend zijn voor Wizards, zijn dingen gebaseerd op D&D gerelateerde IP jammer genoeg.
Wellicht zouden ze het moeten uitbesteden op dezelfde manier dat Games Workshop dat deed via Black Library. Hun fan-base kan volgens mij nooit veel groter zijn dan die van Magic en Black Library loopt als een trein.
Ze gaan in niet op internationaal belang.Ze gaan in op nationaal product. D&D is USA heretage. Magic wordt overal gespeeld.Denk dat ze daarnaar kijken. Workshop doet het zelfde met warhammer. Die verkoopt ook nationaal en internationaal het best als sideproducten. Maar ja wie zit er achter wizards/hasbro? George lucas heeft zich een tijdje mee bemoeit toen hij zijn eigen cardspel op basis van magic wou uitbrengen. Denkt dat ze daarmee een blauwtje mee opgelopen hebben en ze proberen met zekerheid. Magic kan wel ook verkopen in boeken etc maar magic verkoopt het best als kaarten. Er was een tijd dat er comics waren van magic. Nu zijn ze eindelijk terug (hoera daarvoor). Voor america zijn comics ook een 'nationaal product'. De oudste comics superman heeft inmiddels als 2.3 miljoen dollar opgleverd in een auction. Zie je dat ooit gebeuren met een magic kaart ?
magic/comic nerd aan het woord
ps bestelling vandaag toegekregen die ik maandag gedaan heb (goeie nederlandse TNT) van 50 euro en ik heb zelf een extra kaart uit unhinged erbijgekregen Name Dropping
Maar nee victor, niet iedereen wint een prijs, er zijn maar 20 prijzen he. Wat Magnus zei, was dat iedereen kans maakt op max 1 prijs; niet dat iedereen 1 prijs krijgt.
Met al die kerstkadotjes, verjaardagen, sintkadotjes blijft er niet veel over...
hoop dat ik nog beetje over hou om me zelf te verwennen deze maand....
Nice!
Die wou ik een tijd geleden kopen, maar toen toch uitgesteld (om losse kaarten te halen).
Ben sowieso van plan nog rond de kerst iets te bestellen, dus heb tegen dan 6 loten