Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Voor de rest vind ik scavenge véél te duur voor wat het geeft.
neem nouKorozda Monitor. ZEVEN mana voor 3 +1/+1 counters... Voor die manacost kan ik Increasing Savagery flashbacken en er 10 counters op leggen....
Het idee van scavenge was erg leuk, leuker dan dredge naar mijn mening maar ze hebben het gewoon te duur gemaakt wat ik erg jammer vindt.
Dredge vind ik nog steeds leuker omdat dat wel playable is.
ja maar je hoeft natuurlijk niet per se om scavenge heen te bouwen zo zijn er ook kaarten als Lotleth Troll bv en Dreg Mangler is ook goed zonder zijn scavenge
Lijkt me leuk om een keer te proberen en ik zit al een hele tijd met een deck-idee in m'n hoofd! Mag een Standard deck met Axebane Guardian en Door to Nothingness ook? Technisch gezien zit er dan geen in toch?
JEV 16-06-2013 om 11:15
Lijkt me leuk om een keer te proberen en ik zit al een hele tijd met een deck-idee in m'n hoofd! Mag een Standard deck met Axebane Guardian en Door to Nothingness ook? Technisch gezien zit er dan geen in toch?