Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Is ook weer waar. Maar vind het zo zonde... ze hebben al een belonings systeem in de vorm van bom punten. lijkt me niet meer dan logisch om er in dit soort gevallen gebruik van te maken om nog meer mensen blij te maken
nvm xD ze gebruiken het al bij de 2de en 3de plek...
beetje genant xD
Denk niet dat dit deck zo mag, inlevering moet voor 4 juli, M14 is dan nog niet standaard legaal: The following card sets are permitted in Standard tournaments:
Hierbij mijn inzending, het is een budget variatie op mijn huidige standard deck. Boros kan namelijk nog wel meer dan aanvallen met weenies, het kan er ook gewoon voor zorgen dat jij geen spells meer kan casten met Possibility Storm en Curse of Exhaustion, de truc is om in leven te blijven tot dat gebeurt
Denk niet dat dit deck zo mag, inlevering moet voor 4 juli, M14 is dan nog niet standaard legaal: The following card sets are permitted in Standard tournaments:
Hierbij mijn inzending, het is een budget variatie op mijn huidige standard deck. Boros kan namelijk nog wel meer dan aanvallen met weenies, het kan er ook gewoon voor zorgen dat jij geen spells meer kan casten met Possibility Storm en Curse of Exhaustion, de truc is om in leven te blijven tot dat gebeurt
Dit is echt het tegenovergestelde van de Boros flavor (=heel veel kleine aggresieve soldaatjes die er op los beuken)