Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb misschien een kleine bug gevonden in de mobile versie van de website. Ik heb in een commander deck in de command zone 2 kaarten gezet omdat er een companion in het deck zit. Maar as ik naar het compacte overzicht ga is 1 van de twee niet zichtbaar. Het ziet er als volgend uit:
Command Zone (2)
1x Kaheera, the Orphanguard
Creature (22)
Ik heb ern fout gevonden in de deck lists die je kan maken. Het blijkt dat sommige kaarten wel in mijn deck list zitten als ik op bewerken klik, maar zich niet laten zien in de visuele deck list.
Om een paar voorbeelden te noemen, de kaart aclazotz deepest betrayal, en song of erediel heb ik wel in mijn vampieren deck en elven deck zitten maar laat dit niet zien behalve in de lijst als ik op deck bewerken klik
Ik gebruik jullie deck list veel en vind em erg prettig overzicht geven maar die doet het niet meet helemaal
Ik heb misschien een kleine bug gevonden in de mobile versie van de website. Ik heb in een commander deck in de command zone 2 kaarten gezet omdat er een companion in het deck zit. Maar as ik naar het compacte overzicht ga is 1 van de twee niet zichtbaar. Het ziet er als volgend uit:
Command Zone (2)
Creature (22)
Dit is nu ook gefixt! Je Rin and Seri zijn weer inseparable van je command zone
Mogelijk is het met opzet, maar ik vind het verwarrend om een tijd te zien in de topics sidebar qua laatste reactie als het over gister gaat. Pas als het over eergister gaat, krijgt het een datum i.p.v. tijdsaanduiding.
Command Zone (2)
Creature (22)
Dit is nu ook gefixt! Je Rin and Seri zijn weer inseparable van je command zone
In de spelpunten shop staan Star Wars: Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster en Disney Lorcana - Rise of the Floodborn Booster onder het kopje "Donatie".
In de spelpunten shop staan Star Wars: Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster en Disney Lorcana - Rise of the Floodborn Booster onder het kopje "Donatie".
Functie verzoek: Zouden jullie eens willen nadenken over een filter optie bij set overzichten waarbij je op basis van booster type kunt filteren op de mogelijke inhoud. Dit is nu mss iets minder relevant met play boosters ipv draft en set.
Maar er zijn zoveel varianten van kaarten waardoor het niet altijd helder is wat uit welke booster kan komen.
Ik verwacht hier niet teveel van maar ben wel benieuwd naar jullie visie hierover.
Functie verzoek: Zouden jullie eens willen nadenken over een filter optie bij set overzichten waarbij je op basis van booster type kunt filteren op de mogelijke inhoud. Dit is nu mss iets minder relevant met play boosters ipv draft en set.
Maar er zijn zoveel varianten van kaarten waardoor het niet altijd helder is wat uit welke booster kan komen.
Ik verwacht hier niet teveel van maar ben wel benieuwd naar jullie visie hierover.
Ik voeg hier graag een +1 aan toe, dit zou ik ook een fijne functie vinden.
Ik snap je probleem, wizards schrijft gelukkig altijd een post waarin ze de verschillende treatments uitlichten en aangeven in welke producten je ze kan vinden maar dit geeft niet altijd genoeg overzicht
Helaas hebben wij exact het zelfde probleem, deze informatie is voor ons ook niet op een handige manier beschikbaar zoals bijvoorbeeld via scryfall. Dit lijd er toe dat we geen manier zouden hebben om dit filter toe te voegen zonder alle informatie handmatig in te vullen, een process dat veel tijd kost en foutgevoelig zou zijn.
Ik hoop dat je begrijpt dat we dan ook geen plannen hebben om te investeren in een feature waarvan ik verwacht dat die niet heel breed gebruikt zal worden.
Ik probeer 's nachts wel eens in te loggen op het BoM forum. Dat lukt echter niet, de website reageert niet. Wellicht is de server down. Is dit fenomeen bekend bij de heren van Bazaar ?
Ik probeer 's nachts wel eens in te loggen op het BoM forum. Dat lukt echter niet, de website reageert niet. Wellicht is de server down. Is dit fenomeen bekend bij de heren van Bazaar ?
Dit was inderdaad heel even het geval. Normaal gesproken moet het gewoon mogelijk zijn om de website te bezoeken. Inmiddels is het verholpen zoals je hebt gemerkt, maar blijf het vooral melden als er een probleem is.
Ik heb ern fout gevonden in de deck lists die je kan maken. Het blijkt dat sommige kaarten wel in mijn deck list zitten als ik op bewerken klik, maar zich niet laten zien in de visuele deck list.
Om een paar voorbeelden te noemen, de kaart aclazotz deepest betrayal, en song of erediel heb ik wel in mijn vampieren deck en elven deck zitten maar laat dit niet zien behalve in de lijst als ik op deck bewerken klik
Ik gebruik jullie deck list veel en vind em erg prettig overzicht geven maar die doet het niet meet helemaal
En dit is nu als het goed is gefixt!
[/quote]
Dit leek in orde te zijn maar komt af en toe nog steeds voor, bijvoorbeeld bij Warden of the Inner Sky.