Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Zoals jullie vrij snel zullen merken hebben we weer eens een flinke update aan onze website gedaan, zo is bijvoorbeeld de navigatiebalk op de schop gegaan zodat je sneller de juiste producten kan vinden.
Zie je iets dat niet (meer) goed werkt dan horen we het graag!
Je kunt altered kaarten toevoegen aan je wants en haves in de lijst met singles, maar op de pagina van de kaarten zelf niet. Ook kun je dit niet zien op je wants en haves lijst. Komt er een aparte lijst net als bij Lorcana?
Op mobile werkt de knop niet om bij kaartcommentaar naar een volgende pagina te gaan, het blijft steken op de 1-10 van x pagina. Bv: Lord Magnus, Black Lotus, ...
Stel iemand (niet ik) maakt de fout om per ongeluk op "verwijder" deck te klikken. Volgens mij wordt deze dan verwijderd zonder enige verrificatie. Ik weet niet hoe ik dit kan weten, gezien ik dit natuurlijk nooit zou doen...
lang verhaal kort, kan er ooit een WEET U HET ZEKER knop toegevoegd worden?
Kunnen we voor reacties sidebar ook icoontjes krijgen?
Bijvoorbeeld Lorcana, Pokémon, MTG, winkelproduct of niets.
Of de bestaande losse kaart, deck en product icoontjes zoals ze al bestaan toepassen en dan een preview plaatje als je met je muis eroverheen gaat zoals het nu is laten bestaan?
(Of gebruiken tegenwoordig alleen opa's nog computers/laptops met een muis om BoM te browsen?)
Verder vallen all een tijdje j g p q y in de community sidebar half weg, naar mijn ervaring is dat nu hooguit een week zo.
Firefox heeft daar meer last van de Chrome.