Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wederom slechte ervaring met DPD

Markus1509
4 maanden geleden
Ben geen fan van posten op het forum maar moet dit toch even kwijt. Keer op keer problemen met DPD. Ben sinds een jaar geleden weer begonnen met Magic en nog geen enkele keer een pakket goed ontvangen. Nu ook weer pakket wordt vrijdag verstuurd hoort er zaterdag te zijn. Dus ik bel maandag DPD ja pakket staat stil(dat kan ik ook zien). Ja als het er vandaag nog niet is bel dan morgen maar. Dus ik zeg dus vandaag waarschijnlijk zegt dat mens nee zie ik niet meer gebeuren... Waarom moet ik dan nog een dag wachten uiteindelijk ging ze dan nog een rapport uitschrijven krijg ik over 2 WERKDAGEN te horen(eventueel) wat er met mijn pakje gebeurd is. Sorry jongens ik koop heel veel bij jullie maar begin te merken dat ik bij andere winkels begin te bestellen, want dan krijg ik wel mijn spullen netjes en hoef er niet zelf achter aan te gaan.
Markus1509
4 maanden geleden
Na mijn laatste post 5 dagen geleden weet ik niet of er iets veranderd is met bestellen, maar ik kreeg mijn Asassasin's Creed bundel via Post NL. Dus ik was superblij dat ik eindelijk ook is een pakket daadwerkelijk in me handen kreeg de dag nadat het verstuurd werd. Wat dus nooit gebeurd met DPD. Dus ik hoop echt dat dit vaker gebeurd. Dus bedankt BoM voor deze zeer positieve verandering!
Twigwalker
4 maanden geleden
@Markus

Heb je het bericht boven je eigen berichten al gelezen? De overgang naar PostNL in plaats van DPD is bijna rond Fijn om te lezen dat je de switch direct gemerkt en gewaardeerd hebt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL