Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Return to Ravnica prijzen!

Twigwalker
11 jaren geleden
Ik twijfelde nog of ik nu al wat boosters moest pre-orderen, maar ik wacht toch nog maar even tot de foil prijzen online staan dan betaal ik daar wel 2% btw extra voor
Tamar
11 jaren geleden
Ik heb ook de €10 aan losse kaarten gered en nog eens €10 maar die waren niet uit RTR . Hopen op een leuke prijs!
Eclavyrr
11 jaren geleden
Same here, moest toch nog 3 Loxodon Smiters hebben en wat andere RTR meuk voor mijn Naya Midrange deck dus die hebben we maar in 1 keer samen besteld
 bijgewerkt door Eclavyrr 11 jaren geleden (Autocorrect van meuk in iets minder eortisch veranderd. Stomme T9)
Tamar
11 jaren geleden
Mmmmhhhhhh waar zou meuk in kunnen veranderen zodat het erotisch word... Ooooohhhh
Grewalski
11 jaren geleden
6x de Desecration Demon besteld
Eclavyrr
11 jaren geleden
Dat zijn er best veel >.>
Ik heb er twee uit de release, voor mij al prima
Pgoemans
11 jaren geleden
5 Boostertjes besteld ... ben echt benieuwd naar de nieuwe 'Return to Ravnica' kaarten ...
Hopelijk zit er wat leuks in die boosters !
Wordt er eigenlijk op de site bekendgemaakt of je wat gewonnen hebt of moet je echt afwachten tot de levering thuis is aangekomen?

Ik vermoed dat de leveringen tot België wat langer zullen nemen dan 5 oktober?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
We gaan niet op de site bekendmaken wie wat gewonnen heeft, want dat heeft ook privacy issues. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik dit ook maar nu zo bedenk, want ik ben niet van het versturen van bestellingen .

Op 4 oktober wordt alles verstuurd. Naar Belgie duurt meestal 1-2 dagen langer dan binnen Nederland, maar het wordt dus op dezelfde dag verstuurd.
Pgoemans
11 jaren geleden
Ow tuurlijk, even vergeten
Maar begin wat ongeduldig te worden, wil graag beginnen aan het openscheuren van de boosterpackjes
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Begin maar met een Booster Return to Ravnica, dat kun je vrijdag al doen .
ebonpraetor
11 jaren geleden
Over vrijdag gesproken: ik ben van plan mn bestelling in de ochtend persoonlijk op te halen die dag. Zijn er mensen te porren voor een potje commander/EDH in de winkel? (ik heb eventueel decks te leen)
SynysterGates
11 jaren geleden
Super actie van BOM!!! Op de valreep net nog even een aantal producten besteld! Ben benieuwd!!
Eterna
11 jaren geleden
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een boosterbattle Ebon
ebonpraetor
11 jaren geleden
Boosterbattle ben ik ook zeker voor te porren
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik hoop dat de foil prijzen/voorraad vandaag nog online komt dan kan ik nog even mijn slag slaan =) Anders ga ik toch nog twijfelen tussen bestellen of draften.
Pgoemans
11 jaren geleden
Ik zie bij mijn bestelling info dat deze verzonden is, Fantastisch !! Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan !

Het boosterdraften, moet je daarbij met een minimum aantal spelers zijn?
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 04-10-2012 om 11:21
Ik hoop dat de foil prijzen/voorraad vandaag nog online komt dan kan ik nog even mijn slag slaan =) Anders ga ik toch nog twijfelen tussen bestellen of draften.

Ik weet het niet Julian. Gisteren kwamen de boosterboxen etc. vrij laat binnen. Ik heb de heren geholpen met openmaken van boosters (wat insane fun is ) en ook wel wat foils geript. Maar het product kwam zo kort voor de release binnen, dat ze zijn waarschijnlijk nu nog bezig met bestellingen klaarzetten om te verzenden.
Maargoed, dat weet ik dus niet allemaal zeker.
beany
11 jaren geleden
draften kan op verschillende manieren
kan vanaf 2 personen (kan alleen meer dat is best saai das gewoon boosters openen en deck van maken XD)
Twigwalker
11 jaren geleden
Quote:
Pgoemans 04-10-2012 om 11:31
Ik zie bij mijn bestelling info dat deze verzonden is, Fantastisch !! Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan !

Het boosterdraften, moet je daarbij met een minimum aantal spelers zijn?


Het ideale aantal is 8 personen, maar soms kan je ook wel een boosterdraft doen met 7 of 9. Heb je al wel eens geboosterdraft? Zo niet dan zou je morgen mee kunnen doen bij de bazaar. In het 5 oktober: FNM release topic vind je meer informatie.

Edit: Bedankt Robbert dan wacht ik het nog even af tot vanavond maar dan weet ik alvast waar ik aan toe ben
 bijgewerkt door Twigwalker 11 jaren geleden (linkje toegevoegd)
Grewalski
11 jaren geleden
Ik had laatst met 3 vrienden gedraft. Dat was een ellende. IK was bezig met groen. De gene naast mij met blauw. die daarnaast zwart en die daarnaast en dus ook voor mij met groen. Waardoor ik geen groen kreeg en blauw moest pakken. Degene naast mij rommel kreeg (we hadden weinig goede rode kaarten). Moraal van het verhaal degene met zwarte kaarten won.

Dit had btw een quote moeten zijn.
 bijgewerkt door Grewalski 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 76 posts
  • Laatste post Xarian 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top